4
==========
*Harry*
Ze is geweldig... Ik krijg haar niet uit mijn hoofd. Ik zit alleen maar op de bank. Ze heeft mijn nummer... Ik niet die van haar. Ik wou dat ik haar had mee gevraagd op een date... Styles! Je bent een sukkel! Eindelijk het perfecte meisje... En dan doe je zo dom. Maar van management waren er regels over vriendinnetjes.
1. Geen familie van iemand anders van 1D.
2. Geen vriendinnen die al iets met iemand van 1D heeft gehad.
3. Geen gehandicapte vriendinnen.
Die eerste 2 snap ik wel. Maar Geen gehandicapte vriendinnen? Dat is belachelijk. Als je iemand leuk vindt, boeit het toch niet of diegene gehandicapt is of niet... Het is slecht voor onze publiciteit...
Ik ben zo in gedachte dat ik mijn mobiel niet hoor over gaan.
"Dude! Je telefoon gaat! " roept Zayn. Ik grijp naar de telefoon die hij in zijn hand heeft. Snel neem ik op.
-Hallo?- zeg ik zo normaal mogelijk.
*Hey Harry... Met Mia*
-Hey Mia! Hoe gaat het?- ze heeft eindlijk gebelt! Haar stem klinkt zo mooi. Zo zacht en lief.
*Goed hoor. Ik wilde even je stem horen*. wat? Ze wilde Mijn stem horen?
-Oke. Zou je een keer wat willen afspreken?-
*Ja lijkt me leuk*
-Oke.. Dan spreken we elkaar nog wel...-
*Oke.. Tot dan*
-Doeg schoonheid- Ik hoor haar zachtjes grinniken.
*Doeg Harry*
Ik druk mijn telefoon uit en plof op de bank... Omg! Ik heb gewoon gevraagd of ze een keer wat wilde afspreken!
"Goed gedaan Hazza" hoor ik Zayn zeggen.
"Heb je daar de hele tijd gestaan?" Hij knikt grinnikend.
"Fijn... Privacy bestaat er dus ook al niet meer."
"Ach joh! Je deed het goed! Maar je weet wat management heeft gezegd he?" Zegt hij.
"Ik weet het... Ik kom er wel uit... Hoop ik"
==========
Sorry dat het zo kort is... Maar ik ben ook bezig met 3 andere fanfictions en ik wilde graag hier stoppen omdat t dan makkelijker is met het volgende hoofdstuk. Sorry! Xx
JE LEEST
Helpful (Harry Styles)
Fanfiction-Ik ben Mia... Ik ben 19 jaar en zit op een school voor speciale meisjes.... Ik zit namelijk in een rolstoel...- Met dit verhaal wil ik zeggen dat iedereen wat van zijn/haar leven kan maken! Ookal ben je dik, dun, lang, kort, met een bril, beugel of...