6
==========
*Mia*
Ik lig tegen Harry's borst aan. Hij is echt de liefste ooit! Ik ken hem nog maar net, maar ik voel me zo vertrouwd bij hem! Hij heeft allemaal lekkere dingen gemaakt. Niet normaal hoe lief...
We zeggen niks. We luisteren naar de vogels en het stromende meertje. Een paar meisjes lopen langs.. Waaronder.. Taylor Swift!?
"Hey Harry! Alweer een ander?" Grinnikt ze. Dan loopt ze weer weg met de andere meisjes. Ik hoor Harry zacht grommen.
"Hoe bedoelt ze.. Alweer?"
"Ze is jaloers en ze denkt dat ik met elk meisje waarmee ik rond loop naar bed ga... Dat is niet zo. Meetstal zijn die meisjes dan gewoon oude schoolvriendinnen, maar zij denkt dat dus. Let er maar niet op. Want alles wat ze zegt is niet waar. Oke?" Ik knik. Ik leg mijn hoofd weer achterover tegen zijn borst aan. Ik voel dat Harry een plukje van mijn haar pakt en er mee begint te spelen. Een lichte rilling gaat over mijn rug. Ik hoor Harry zacht grinniken.
"Waarom ik?" Fluister ik zacht.
"Wat bedoel je?" Vraagt Harry verbaasd.
"Waarom kies je voor mij? Ik bedoel... Ik ben niet de mooiste, niet de handigste, niet de slimste en ik heb niet het mooiste lichaam.. Dus waarom ik? Waarom geen model.. Je kan iedereen krijgen die je wilt en je kiest mij?"
"Omdat je prachtig bent. Je bent lief en schattig... En leuk.. En.. Modellen zijn saai." Zegt hij lachend. Ik kijk hem aan. Hij stopt een plukje haar achter mijn oor. Een klein, zacht kusje plant hij op mijn neus... Heel snel, maar heel lief.
"En omdat je anders bent"
"Hoe bedoel je? Anders? Omdat ik in een rolstoel zit zeker.." Roep ik quasi verontwaardigd.
"Nee.. Tuurlijk niet! Omdat je anders bent dan andere meisjes. Niet zo opdringerig en dat je niet flipt als je me ziet."
"Ik flipte van binnen wel." Mompel ik.
"Wat zeg je?"
"Niks!" Roep ik snel.
"Jawel! Je zei wel wat!"
"Echt niet!" Lach ik... Harry draait me om zodat ik op jet kleed lig. Hij begint me te kietelen! Steeds roept hij
"Wil je nu zeggen wat je zei?!" En dan gier ik.. "Nee nooit!!"
"Harry stop please!" Gil ik. Even stopt hij en pakt hij mijn handen vast.
"Alleen als je zegt wat je zei."
"Oke oke!" Harry gaat naast me op het kleed liggen.
"Ik zei: 'Ik flipte van binnen wel' " hij kijkt me met een opgeheven wenkbrauw aan.
"Waarom?"
"Waarom ik flipte?" Hij knikt.
"Nou... Omdat ik mijn helden heb ontmoet en nu met één van hun op een kleed lig en... Nou ja.. Met hem heb gezoend..." Wauw dat klonk heel goed Mia... Harry staart me even aan..
"Harry?"
"Hmm?"
"Dit is een beetje awkward..." Hij kijkt weer weg.
"Shit... Donkere wolken... Zullen we gaan?" Zegt Harry terwijl hij naar de donkere wolken wijst. Ik knik. Hij begint met de spulletjes weer in het mandje pakken en tilt mij weer in mijn rolstoel.. Mijn goedkope, irritante, niet lekker zittende rolstoel. Harry vouwt het kleed op en doet hem in het mandje.
"Kun je deze weer vast houden schoonheid?" Ik pak het mandje aan en Harry duwt mij naar hun huis. Net als we bij de deur staan voelen we de eerste paar druppels.
==========
Heyy! Weer nieuwe update! Hopelijk beetje leuk!
Lees ook mijn andere verhalen:
-The Special Girl (A Louis And Harry Fanfic)
-Houden van... (Niall Fanfiction)
-Little Girl With A Big Heart (Liam Fanfic)
Xxxxxxx
JE LEEST
Helpful (Harry Styles)
Фанфик-Ik ben Mia... Ik ben 19 jaar en zit op een school voor speciale meisjes.... Ik zit namelijk in een rolstoel...- Met dit verhaal wil ik zeggen dat iedereen wat van zijn/haar leven kan maken! Ookal ben je dik, dun, lang, kort, met een bril, beugel of...