8
==========
*Harry*
Ik wordt wakker. Mia ligt half tegen me aan. Ik heb een arm om haar heen geslagen. Ze heeft een klein lachje op haar gezicht. Ik pak zachtjes mijn mobiel en maak een foto. Voor later... Misschien... Langzaam opent Mia haar ogen.
"Goedemorgen" zegt ze met een schorre stem.
"Goodmorning." Lach ik.
"Wauw.. Jij bent blij." Grinnikt ze.
"Dat kan ook niet anders met jou naast me." Knipoog ik. Het regent niet meer. Ik stap uit bed, rek me uit en gaap. Ik voel een por in mijn rug. Snel draai ik me om. Mia kijkt strak voor zich uit. Ze doet alsof ze niks heeft gedaan. Ik spring op het bed.
"Ha ha rr ry y." Stottert ze lachend. Ik laat me lang uit op het bed vallen, precies naast haar.
"Harry?" Ik kijk op. "Eehm... Zou je me even naar de wc willen tillen?"
"Tuurlijk" ik til haar weer op, loop naar de badkamer en zet haar neer.
"Moet ik verder nog helpen?" Ze schudt haar hoofd.
"Het lukt verder wel." Ik glimlach en loop de badkamer uit.
Een paar minuten later roept ze weer. Ik loop naar haar toe en til haar weer op.
"Ik snap niet dat je er niet gek van wordt." Mompelt ze. Ik zet haar neer op het bed.
"Van het tillen?" Ze knikt.
"Waarom zou ik daar gek van worden? Ik vind het juist leuk!" Kut kut kut.,.. Nee zo bedoel ik het niet.
"Ik bedoel niet dat ik het leuk vind dat je in een rolstoel zit... Alleen... Ik... Godver..." Mompel ik. Ik ga naast haar zitten.
"Ik snap het wel." Lacht ze naar me. Ze draait zich naar me toe en legt een hand op mijn wang. Ik leg mijn eigen hand op die van haar. Ze kijkt in mijn ogen.
"Ik hou van je." Fluister ik.
"Nu al?" Lacht ze terug. Meteen smelt ik weer. Haar lachje geeft me vlinders in mijn buik. Ik buig naar voren en plant een zacht kusje op haar lippen. Niet meer. Gewoon een lief, zacht kusje. Ze lacht naar me.
"Laten we gaan." Zeg ik.
"Waarheen?" Vraagt Mia verbaasd.
"Verrassing. Kleed je makkelijk aan oke?" Ze knikt. Ik loop de kamer uit. "Roep maar als je me nodig hebt!" Roep ik nog voordat ik de kamer uit loop.
==========
Sorry dat ik vrijdag niet heb geupload! Ik had het heel druk. Ik moest leren voor mijn gitaar examen! Dus ik kon niet uploaden! Sorry! Maar vandaag wel nog een andere update!
'Little Girl With A Big Heart' komt vandaag ook oonline!
JE LEEST
Helpful (Harry Styles)
أدب الهواة-Ik ben Mia... Ik ben 19 jaar en zit op een school voor speciale meisjes.... Ik zit namelijk in een rolstoel...- Met dit verhaal wil ik zeggen dat iedereen wat van zijn/haar leven kan maken! Ookal ben je dik, dun, lang, kort, met een bril, beugel of...