7

392 16 2
                                    

4

==========

*Harry*

Ik duw Mia verder naar binnen. De eerste druppels vallen uit de hemel. Na een paar minuten giet het buiten al. Het is half zes.

"Ik ga zo maar een keer." Zegt Mia.

"Ooh nee! Ik laat je niet in die regen naar huis gaan!" Ze grinnikt.

"Waar moet ik dan heen?" Ik denk even...

"Je mag wel hier blijven." Ze kijkt in mijn ogen en knikt dan zacht.

"Je kan in mijn bed slapen dan slaap ik wel op de bank." Ze lacht.

"Je hoeft je niet op te offeren voor mij. Ik vind het niet erg om naast je te slapen hoor."

"Echt niet?" Ze schudt haar hoofd. "Oke." We kijken een tijdje tv. Mia zit naast me op de bank.

"Heb je al honger?"

"Een beetje." Zal ik het vragen?

"Zin in pizza?" Vraag ik zacht. Ze knikt. "Lekker." Ik pak de telefoon op en bestel twee pizza's.

We eten de pizza op en kijken 'Teen Mom'. Iets wat ik nooit zou kijken, maar Mia lijkt het leuk te vinden.

"Dat lijkt me echt zwaar." Zegt ze op een gegeven moment.

"Je bedoelt op jonge leeftijd een kind krijgen?" Ze knikt. Ik moet meteen aan Lux denken. Lieve kleine Lux.

Het is al 11 uur geweest.

"Ga je mee naar bed?" Mia knikt. Ik zet de tv uit en duw Mia richting de hal. Daar til ik haar op uit haar rolstoel en til haar naar boven. Ze giebelt weer.

"Wat?" Vraag ik lacherig.

"Het is een raar gevoel. Zo opgetild te worden. Dat is lang niet meer gebeurt." Ik zet haar neer op mijn bed.

"Ik heb geen spullen mee." Ik knik begrijpend en loop naar mijn kast. Daar haal ik een I<3 1D sweater en een jogging broek uit en geef het aan Mia. Waarom heb ik eigenlijk dat shirt?

"Lukt het zelf?" Ze knikt.

"Oke. Ik ben in de badkamer hiernaast goed? Als er iets is roep je maar." Ze knikt weer en ik loop de kamer uit. Niet naar de badkamer, maar naar Louis' kamer, die recht tegenover de mijne is.

"Dude... Wat moet ik doen? Ik weet zeker dat Simon dit niet goed keurt."

"Ik weet het niet Haz... Ik zou gewoon een keer met Si gaan praten, hij begrijpt het misschien wel." Ik knik en loop de kamer weer uit.

"Truste Lou Lou" hij blaast me een handkusje toe.

"Niet te luid hè schatje." Grapt hij.

"Er gaat niks gebeuren." Roep ik terwijl ik de kamer verlaat. Ik loop mijn eigen kamer binnen en zie Mia al helemaal aangekleedt. Echt alles staat haar ook. Ze glimlacht. Ik loop weer naar mijn kledingkast en pak er een andere jogging broek uit. Ik trek mijn kleren uit en trek de broek aan. In mijn ooghoek zie ik Mia kijken. Ik heb alleen een broek aan en mijn borst is niet bedekt.

"Vind je het erg als ik zo ga slapen?" Vraag ik. Ze schudt haar hoofd. Ik ga naast haar liggen. Ze ligt al helemaal onder de dekens en klaar om te slapen. Ik hoor het tikken van de regen op de ramen en het dak. Ik luister ernaar. Geen van beide zegt iets. Stilte, maar wel een prettige stilte. Ik sluit mijn ogen en denk aan vandaag. Als ik bijna in slaap ben hoor ik Mia.

"Bedankt voor vandaag." Ze kijkt me aan. Mijn hand ligt onder mijn hoofd. Mia draait zich om zodat ze op haar zij ligt, met haar gezicht richting mij. Ik kijk in haar ogen.

"Je bent dat allemaal waart." Fluister ik. Ze lacht naar me en sluit haar ogen. Ik doe hetzelfde en val al snel inslaap.

==========

Halloooow! Nieuwe update! Beetje kort... Sorry! Maar ik probeer zo veel mogelijk te uploaden xxx

Helpful (Harry Styles)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu