14

311 17 1
                                    

HOOFDSTUK 14.

*Mia*

Harry duwt me op weg naar mijn dokter. Mijn maandelijkse afspraak is weer aangebroken. Harry was zo lief om met me mee te gaan. Ik druk op een knop en de deur vliegt open. Ik meld me aan bij de balie en we gaan in de wachtkamer zitten. Harry pakt mijn hand cast. Even kijk ik ernaar. Wie had ooit gedacht dat ìk iets met dè Harry Styles zou krijgen!?

"Mia?" Hoor ik mijn dokter zeggen. Ik kijk op. Snel staat Harry op en duwt me naar het kamertje. Ik geef de dokter een hand en daarna geeft hij Harry een hand.

"En jij bent..?" Vraagt de dokter, Ron.

"Harry Styles, Mia's vriendje." Ik glimlach. Het klinkt zo raar. Mijn 'vriendje'.

"Dus Mia. Hoe gaat het?" Begint Ron.

"Het gaat wel goed. Het lukt me al wat meer dingen alleen te doen." Ron knikt bedenkelijk.

"En ik neem aan dat meneer Styles je ook goed helpt?" Hij knipoogt naar Harry.

"Nou, ik heb goed nieuws! Er is iets nieuws bedacht. Het is een soort operatie die je een paar keer moet uitvoeren en die binnen een jaar zou moeten werken. Het versterkt je spieren beetje bij beetje en haalt de blessure weg. Jammer genoeg kost het aardig wat." Ron kijkt me meelevend aan. Even had ik hoop, maar ik heb het geld niet.

"Ik wil je graag weer volgende maand zien, je krijgt er nog een brief over!" Ron geeft me een hand en ik rol de kamer uit.

Als we buiten komen, voel ik een hand op mijn schouder. Ik leg mijn hand over die van Harry en gaan naar huis.

"Dus wat wil je doen? Waar wil je heen?" Vraagt Harry als we thuis zijn. Ik haal mijn schouders op.

"Zullen we naar het strand?" Ik denk even na.

"Maar ik kan dan alleen maar zitten en liggen, dat is niet leuk voor jou."

"Weet ik, maar om met jou te zijn is al leuk." Knipoogt hij. Ik begin te blozen.

"Oke, even mijn spullen pakken." Ik ga naar boven, pak mijn strandtas in en ga weer naar beneden.

"Dat doe je snel." Grinnikt Harry als ik weer beneden ben. Ik kijk hem droog aan.

==========

Heeey! Ik had het een beetje druk, maar hier is ie! Nieuw hoofdstuk! Beetje kort een saai, maar het wordt denk ik nog wel leuker, hoop ik:) x

Helpful (Harry Styles)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu