13

292 12 0
                                    

WAARSCHUWING DIRTY!*

HOOFDSTUK 13.

*Harry*

2 weken. 2 weken al zijn Mia en ik bij elkaar. Het was de beste beslissing van mijn leven. Nog nooit heb ik iemand zo blij en gelukkig gezien. Ook al is het nog maar 2 weken, het voelt als forever.

"Mia..." Fluister ik. Zachtjes kom ik haar kamer binnen met een dienblad met eten.

"Wakker worden babe." Ze draait zich om en kijkt me slaperig aan. Ze wrijft in haar ogen en haalt een hand door haar haar. Een schattig kreuntje verlaat haar mond.

"Harry..." Glimlacht ze. Ik ga op het bed zitten en Mia komt langzaam omhoog.

"Wat ben je toch lief." Zegt ze als ze het dienblad ziet.

"Ja.. Ja.. Eet nou maar." Grinnik ik. Ze pakt het glas met jus d'orange en zet het aan haar lip. Ze neemt een klein slokje en veegt haar mond droog. Glimlachend kijk ik toe.

"Waarom eet jij niet?" Vraagt ze. Voordat ik kan antwoorden, drukt ze een paar druiven in mijn mond. Zonder iets te zeggen kauw ik en slik ik ze door. Ik kijk haar boos aan.

"Wil je dat ik stik of zo?" Ik spring lachend boven op haar en begin haar te kietelen. Mia stribbelt tegen.

"Stop Harry! Stoooppp!" Gilt ze. Ik stop met kietelen en hang boven haar gezicht met de mijne.

"Dus wat wil je vandaag doen?" Ik kijk haar aan. Grinnikend slaat ze haar armen om mijn nek.

"We kunnen in bed blijven en films kijken." Grinnikt ze.

"Oke!" Ik kruip onder de deken. Mia kijkt me verbaasd aan.

"Wat?"

"Het was een grapje hè?" Zegt ze.

"Oh, nou van mij niet." Zeg ik heel serieus.

"Oke. Ik zet een film op." Mia pakt de afstandsbediening en scrolt door de films. Ze stopt bij een film genaamd 'The Last Song'.

"Deze is leuk! Is met Miley Cyrus." Ze wiebelt met haar wenkbrauwen.

"Is goed." Ze klikt hem aan en de film begint. Ik trek Mia dicht tegen me aan. Ze legt haar hoofd tegen mijn schouder aan.

"Is het eigenlijk een zielige film?" Vraag ik fluisterend.

"Ja, beetje... Vind je dat erg?" Ik schud mijn hoofd.

Op het moment dat 'Ronnie' (Miley in de film) haar vader ziet vallen en hoesten in het zand, zie ik Mia tranen in haar ogen krijgen. En ja hoor.. De eerste traantjes vallen al op het dekbed. Ze schenkt er geen aandacht aan. Voorzichtig veeg ik haar tranen weg. Ze kijkt me lachend aan. Ik focus me ook weer op de film.

Pas aan het einde krijg ik ook echt een naar gevoel. Het is zo zielig! Een paar tranen hopen zich op. Mia kijkt me aan. Ze ziet de tranen.

"Aaawh!" Lacht ze.

"Nouuu...." Pruil ik. Ik veeg mijn tranen weg en druk een kus op Mia's lippen. Die kus gaat over in een tongzoen. Ik draai me om, zodat ik boven Mia hang. Ik ondersteun mijn lichaam met mijn ene hand en leg mijn andere hand in haar nek. Mia legt haar ene hand in mijn haar en haar andere op mijn rug.

==========

Yeeh nieuw hoofdstuk! Extra lang! Sorry dat het altijd zo lang duurt! Ik ga echt proberen om op tijd te uploaden!

Helpful (Harry Styles)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu