HOOFDSTUK 16.
*Mia*
Ik kijk toe hoe Harry het koude water in sprint, maar er meteen weer uit rent. Lachend komt hij naar me toe.
"Dat was nog al koud." Grinnikt hij.
"Als je mij maar niet nat maakt!" Zucht ik. Wat ik dus beter niet had kunnen doen. Harry kijkt me grijnzend aan.
"Nee! Harry ik meen het! Ik heb het al koud genoeg!"
"Rustig maar! Ik doe niks!" Lacht hij. Ik ga weer terug op mijn rug liggen. De zon verwarmt mijn bleke huid nog een klein beetje. Ik voel mezelf langzaam weg zakken. Na een paar minuten zijn mijn ogen dicht en slaap ik.
*Harry*
Mia ligt te slapen op het kleed. De zon schijnt op haar gezicht en maakt haar heel langzaam wat bruiniger. Ze draagt een witte bikini met bij de randjes kleine madeliefjes van stof. Haar figuur komt er mooi in uit en de vredige lach op haar gezicht doet me goed. Nog nooit heb ik zo veel van een meisje gehouden als bij haar.
Om 6 uur word er omgeroepen dat het strand gaat sluiten vanwege regen. Mia ligt nog steeds te slapen maar heeft zich nu op haar buik gedraait. Op haar wang zit een klein beetje zand. Voorzichtig veeg ik het eraf. Langzaam opent ze haar ogen.
"Goede avond prinses." Glimlach ik. Ze kijkt me slaperig aan.
"Hoelang was ik weg?" Ze wrijft in haar ogen.
"Ooh, een paar uurtjes maar." Grinnik ik. Ze kijkt me geschrokken aan.
"Maar... Waarom heb je me niet wakker gemaakt?" Ik trek een wenkbrauw op.
"Omdat slapen niet verboden is hier..." Ze rolt met haar ogen en laat een kleine zucht horen.
"Maar nu heb jij je dus verveeld!" Roept ze. Ik schud mijn hoofd.
"Ik had een boek mee genomen, die heb ik gelezen." Ze knikt.
"Dus... Zin in nando's?" Ik spring op en ze knikt hevig. Snel trekt ze haar kleren weer aan en pakt ze haar spullen in. Ik zet haar in haar rolstoel en we rijden met de auto naar nando's.
"He Harry!" Antony steekt zijn hand op als we binnen komen.
"Hai Antony! Kunnen we hier nog eten?" Hij knikt.
"Zoek maar een plek uit! Ik kom ze bij je!" Ik steek mijn duim op en loop richting een tafel die in de hoek staat. Er staan mooie bloemen op en een gezellige kaars.
==========
Kort en saai... I know! Maar kmoest gewoon even uploaden! Xxx
JE LEEST
Helpful (Harry Styles)
أدب الهواة-Ik ben Mia... Ik ben 19 jaar en zit op een school voor speciale meisjes.... Ik zit namelijk in een rolstoel...- Met dit verhaal wil ik zeggen dat iedereen wat van zijn/haar leven kan maken! Ookal ben je dik, dun, lang, kort, met een bril, beugel of...