Sziasztok!
Nos ez egy Valentín napi részecske lesz és tudom hogy addig majdnem egy hónap van, de úgy gondoltam hogy nem szeretném akkor elvenni tőletek az időt és ki tudja, lehet én is találok egy bolondot, aki kibírja a társaságom :D
Szóval jó olvasást! ^^Jimin POV
Holnap február tizennégy. De rég óta tervezem ezt a napot, hogy minden tökéletes legyen és hogy kielégítsem Jungkook vágyait. Minden szempontból. Hónapokra előre foglaltam asztalt,meg kerestem a legjobb mégis legcsendesebb éttermet, lefoglaltam egy hotel szobát, virágokat rendeltem, egy kevéske kis alkoholt és megint öltönyt néztem magamnak. A tavalyi Valentín napra nem készültem ennyit, hisz alig voltunk egy hónapja együtt, így úgy gondoltam, hogy elég lesz, ha összebújva megnézünk egy filmet. De az idei más lesz, hisz már több mint egy éve boldogítjuk egymást, így nem érem be kevéssel.
-Hyung!-hallottam meg kedvesem hangját, ahogy belépett szobámba.
-Igen?-néztem fel rá mosolyogva.
-Lassan itt van Hobi hyung szülinapja és a többiekkel azt tervezzük, hogy rendezünk neki egy bulit.-ült bele ölembe, miközben beszélt.
-Rendben.
-Csak ennyi? Nincs semmi ötleted?
-Hát figyelj. Hoseok nagyon rég látta a családját és valószínűleg idén se tud aznap hazamenni hozzájuk és a családja anyagi helyzetét elnézve, nem tudnának elszakadni a munkájuktól. Szóval vagy videó chat-et indítunk velük, vagy kifizetjük nekik az utat és a szállást, hogy ezzel ne kelljen vacakolniuk.
-Ah, hyung ez nagyon jó ötlet!-vigyorodott el Kook.-Azonnal elmesélem a többieknek.-pattant volna fel, de én elkaptam csuklóját, visszarántottam magam mellé, eldöntöttem az ágyon és felé másztam.-Mit szeretnél?-mosolygott fel rám, mire le hajoltam ajkaira és birtokba vettem azokat. Lehunytam szemeimet, mire éreztem hogy átkarolja nyakamat, közelebb húzva magához. Kezem lecsúszott pólójának aljára, majd kicsit feljebb húzva azt, simogatni kezdtem hasát, majd mellkasát.-Jimin...-sóhajtott fel, mire kicsit megálltam és szemébe néztem.-Ne, mindenki itthon van. Nem szeretném hogy meghalljanak...-húzta el száját.
-Nyugi, nem lesz baj.-suttogtam, majd újra lehajoltam nyakához, viszont ő elhajolt.
-Jimin, tudod megígértük nekik, hogy a kapcsolatunkkal nem fogjuk zavarni a bandát.-nézett komolyan szemeimbe, mire kissé ingerülten felsóhajtottam és leszálltam róla.-Sajnálom...-ölelt át hátulról, de én csak vállat vontam. Nagyon elegem volt abból, hogy a csapat miatt sok minden meg volt tiltva a kapcsolatunkban. Persze megértem,hogy nem kíváncsiak a magánéletünkre, de igazából mellettük nagyon nincs is.-Csak holnapig bírd ki kérlek.-nyomott puszit nyakamra, majd felállt és kiment a szobából.
Az este folyamán még vacsoráztam, fürödtem és néztem egy kicsit a TV-t, majd elvonultam aludni, hisz másnap korán kell kelnem, hogy mindent el tudjak készíteni. Ez így is történt. Tudtam hogy hajnali ötkor még Jin sincs ébren, így a konyha szabad volt ahhoz hogy összedobjak egy laktató reggelit. Persze eszem ágában nem volt korán felkelteni Jungkook-ot, így letakartam az ételt ahogy az elkészült, majd a fürdőbe mentem, hogy kicsit rendbe hozzam, enyhén megviselt arcomat, majd visszamentem a szobámba, hogy magamra kapjak valamit ami jelen esetben egy koptatott farmer volt egy átlagos, bő pólóval. Ahogy nyolcat ütött az óra beraktam az egy tál ételt a mikróba, hogy ne hidegen szervírozzam, majd egy kávé társaságában rápakoltam egy tálcára és kisebb ügyetlenkedés után eljutattam Jungkook ágyára. Szerencsére a fiú fent volt és telefonját nyomkodta, de ahogy közelebb mentem hozzá felnézett a készülékből és nagyra nyílt szemekkel nézett végig rajtam.
-Jó reggelt!-mosolyogtam rá, majd letettem ölébe a tálcát, minden tartalmával és puszit nyomtam az enyhén megszeppent Kookie arcára.
-Ah, istenem Jimin, nem kellett volna.-nézett végig az ételen, amibe belekostólva egy hümmögéssel mutatta ki számomra, hogy ízlik neki az étel.-Ez nagyon finom.-nézett fel rám mosolyogva, majd megpaskolta maga mellett az ágyat, így helyet foglaltam. Villájával egy falatnyi ételt nyújtott felém amit nem tudtam visszautasítani.
-Szóval reggeli után, szépen felöltözöl és próbák után jön a következő meglepetés.
-Micsoda? Nem kellett volna ennyit vacakolnod miattam.
-Ez a legkevesebb.-vontam vállat, majd puszit nyomtam homlokára.-Na egyél és készülj.-álltam fel, majd elhagytam a szobát.
A próbát hamar lezavartuk, hisz mostanában csak kisebb fellépéseink lesznek, ahova nem készülünk semmi extrára. Elmentem zuhanyozni J-hope társaságában és mint mindig, most is szóba elegyedtünk.
-Aztán mit terveztél mára?-kérdezte, miközben megengedte a vizet.
-Hát ezután elviszem egy étterembe, majd moziba és végül egy hotelba.
-Wow, te aztán sokat dolgoztál ezen a napon....
-Muszáj.-vontam vállat.
-És ha esetleg te nem kapsz semmit Jungkook-tól?
-Ezen...mèg nem gondolkoztam.-húztam el a számat.-De gondolom nem lenne belőle semmi baj.
-Túl jó ember vagy Jimin.-mosolygott rám.
-Jimin! Hoseok!-rontott be a fürdőbe V.
-Mi a baj, V?-kérdeztem, hisz arcán szomorúság honolt.
-Jungkook apukája kórházba került.-mondta és én szerintem abban a pillanatban felvettem a csempe fehér színét, lábam remegett és nem akartam hinni a fülemnek. Miért pont ma?
-És Kookie hol van?-zártam el a csapot, majd gyors törölközésbe kezdtem.
-Sugával elindult a kórházba.
Remek...nem gondoltam, hogy a Valentín napot a kórházban fogjuk tölteni...
YOU ARE READING
Hit "Befejezett"
FanfictionA BTS már kèt ève van a zene iparba ès a legnagyaobbak közè nőtte ki magát. De a fènyűző világ mögött ott lakozik a pokol, melyet a menedzser állított fel. Tönkretehet egy virágzó bandát egyetlen ütès, aminek nem kellett volna megtörtènnie? Ès kiala...