- Akkor csak meg kell várnunk amíg felkel a fiú - mondta Logan. Mintha ez lett volna a jel, a srác számára, fájdalmában hangosan felnyögött.
Összenéztünk és odasiettünk hozzá.
- Fáj! Fáj a fejem! Mit keresek itt? Úristen a fejem! Te meg ki a franc vagy? - nézett rám.
Az ismeretlen fiú olyan ellenségesen nézett, mintha én tehetnék erről az egészről. Miért hozzám intézte szavait? A többieket ugyanúgy nem ismeri. Roy abban a pillanatban rátapasztotta a kezét az idegen szájára, amikor a srác újra elkezdett volna nyöszörögni fájdalmában.
- Mindannyiunk halálát akarod? - nézett idegesen a szemébe.
A fiú megrázta a fejét. Egy pillanat múlva Roy undorodva törölte kezét a nadrágja szárába.
- Komolyan megnyaltad a kezem? - kérdezte hitetlenkedve.
- Legalább elvetted a koszos mancsodat.
- Ashley vagyok - nyújtottam neki a kezem. Egy pillanatig nézte azt, majd elfogadta és megrázta.
- Douglas.
- Ruby.
- Logan.
Roy hezitált egy kicsit, de végül ő is bemutatkozott.
- Hogy kerültem ide?
- Nem emlékszel arra, hogy elraboltak?
- Nem. Arra emlékszem, hogy elmentem aludni. És volt egy fura álmom. Aminek a végén elestem és bevertem a fejem. Ennyi. Itt keltem fel és még mindig nem vágom, hogy mi a franc folyik itt.
- Elraboltak minket. Nem tudjuk miért, vagy miért pont minket. Téged lehet éjszaka raboltak el... álmodban.
Douglas levette a szemüvegét majd megdörzsölte a szemét. Furcsán nézhettem rá, de egy pillanat alatt leesett neki, hogy miért.
- Hogy lehet rajtam a szemüvegem? Biztosan levettem alvás előtt.
- Ilyen figyelmes volt az e lrablónk?
Mindenki a gondolataiba merült.
- Nem véletlenül vagyunk itt - suttogtam. Logan értette egyedül mire gondolok. A többiek zavarodottan néztek rám. - Az én nevemet tudja. És szerintem a tiéteket is. Ki voltunk szemelve. Az elrablásunk meg volt tervezve. Valaki az ismerőseink közül elárult minket.
- Ez nem lehet... Semelyik barátom nem tenne velem ilyet - suttogta maga elé Douglas.
- Szerintem nem egy barátod tette ezt. Ellenségről lehet szó. Vagy olyanról aki titokban gyűlöl. De az is meglehet, hogy csak jók vagyunk valamire - gondolkodtam hangosan.
Aztán sokáig senki sem szólalt meg. Bámultunk magunk elé a sötétben. Én, személy szerint, azon gondolkodtam, melyik ismerősöm tehette ezt. A csapatunkat kizártam. Egyikük sem tenne ilyet, hiszen legjobb barátai vagyunk egymásnak. Valószínűleg egy közös ismerős tehette. Royt, Rubyt és engem az iskolából bárki elrabolhatott. De a másik két fiút nem tudtam mihez kötni.
- Ki lehet az, aki mindannyiunkat ismer? - kérdezte Roy, szinte a gondolataimban olvasva.
- Keltsük fel az el rablónk figyelmét és megtudhatjuk - állt fel Logan. Az ajtóhoz lépett és rám nézett. Mintha megerősítést várt volna tőlem, hogy csinálhatja.
Jómagam csak bámultam rá. Megijesztett a gondolat, hogy kiderül az el rablónk egy kedves ismerősöm.
- Várj egy kicsit! Először tervezzük meg, mit csinálunk. Idejön valaki és mégis mit kezdünk vele? Nem hiszem, hogy okos dolog lenne improvizálni. Szóval, előbb ötleteljünk - suttogta Roy.
YOU ARE READING
Nincs visszaút
ActionGyerekeket raboltak el, szörnyű körülmények között kell kitartaniuk egymás és a döntésük mellett, miszerint ki fognak jutni, még ha ez valamelyikük életébe is fog kerülni. Minden sarkon valami veszély leselkedik a fiatalokra nézve. - Téged is elra...