Sarada
- Ejnye – mondtam Borutónak halkan – Miért vagy ilyen butus? Ne nyúlj törött üvegdarabokhoz!
- Shinobi vagyok. Az ilyet meg sem érzem – válaszolt nekem egykedvűen.
- És ha mondjuk véletlen az ütőered vágod el? El is vérezhetsz, és akkor neked annyi! – sóhajtottam, de nem vitatkoztam tovább, hisz nem éri meg. Boruto makacs, mint az öszvér.
- Az mondjuk tiszta szégyen lett volna. Egész életemben harcolok, de meghaltam abban, hogy elvágtam az ujjam. Éljen a Hokage fia! – vigyorgott.
- Nem kéne viccként felfognod a halált – vettem egy mély levegőt, majd áttereltem másra a témát – Mikor jönnek Shikadaiék?
- Remélem nemsoká, máskülönben kihűl a vacsora – mosolygott Boruto.
A következő pillanatban csengettek, és megérkeztek a várva várt vendégek. Kuncogva néztem Borutóra.
- Ha hamarabb kívántad volna, hogy megérkezzenek, talán most nem lenne bekötve az ujjad.
Azzal leültünk együtt az asztalhoz megenni az ételt, ami kihűlőfélben volt. A téma a klánok vezeték- és keresztneveire terelődött.
- Sarada. Milyen érdekes névválasztás. A neved jelentése Saláta. – mondta Shikadai mosolyogva.
- Igen, de legalább különleges. Nekem legalább nem ugyanazzal a két szótaggal kezdődik a nevem, mint generációk óta az őseimé – néztem Inojinra és Shikadaira.
- Ne játssz a tűzzel, Uchiha – nevette el magát Inojin – Még a végén sértésnek veszem.
- Felőlem veheted nyugodtan, a te bajod. Nekem csak akkor lenne lelkiismeret-furdalásom, ha ezt tényleg bántásnak szántam volna. De visszatérve, egy Uchiha nem játszik a tűzzel. Ő maga a tűz, és ha valaki szórakozik vele, azt csúnyán megégeti. – vigyorodtam el.
- Most nagyon hasonlítottál Sasuke bácsira – kacagott Boruto.
- Tudok én ilyen is lenni, ha akarok – nevettem el magam.
Miután végeztünk a vacsorával, elmosogattunk, majd úgy döntöttünk, táncpárbajt fogunk rendezni.
Himawari és Mitsuki azonban előtte még kettesben akart lenni egy kicsit, és természetesen nekem kellett falazni nekik.
Előtte megbeszéltük, hogy Hima „felmegy a szobájába egy kicsit videochatelni Chochouval", majd én „elhívom Mitsukit lelkizni".
Úgyhogy Hima felment a szobájába, én pedig nem sokkal utána odaálltam Mitsuki elé, aki épp a fiúkkal beszélgetett, és azt mondtam neki:
- Mitsu, beszélnem kell veled. Az érzelmeimről. Valakinek ki kell öntenem a lelkemet.
- De Himawari... - kezdte Mitsuki.
- Hima igencsak elfoglalt, nem akarom zavarni.
- Értem. Itt és most szeretnél lelkizni, vagy... - Mitsu remekül színészkedett, ha nem tudtam volna, hogy ez betanult szöveg, nem is hittem volna el. Játszotta a zavarodott kisfiút, aki azt sem tudja, mi történik.
- Menjünk fel. Négyszemközt szeretnék beszélgetni – feleltem halkan.
Ezután elindultunk, és megálltunk Hima szobája előtt. Mitsuki gyorsan befutott, én pedig a folyosón kémkedtem.
BẠN ĐANG ĐỌC
Shinobi-szerelem - Boruto fanfiction
FanfictionAmikor Borutóék betöltik a 16. életévüket, megismerkednek az első szerelemmel, bár néhányan már azelőtt is ismerték. Tombol a pubertás, és ezt a szegény szülők is tapasztalják rajtuk - egyikőjük elszökik otthonról, sőt, felszínre kerül egy nyolc hón...