|másfél héttel később|
*Sarada*
Sosem történt olyan rejtélyes dolog Konohában, mint Mitsuki és Himawari szakítása. Csak ők ketten tudták, mi is történt valójában, ha pedig Shikadai, Inojin, Chouchou, vagy én kérdeztem meg, hogy mi történt, Hima váltig állította, hogy ő szakított, Mitsuki pedig ennek az ellenkezőjét. Borutoval szóba sem álltak.
(Egyébként egyszer hallottam egy beszélgetésfoszlányt:
Mitsu: "Hima, nem kell megvédened. Már nem vagy a barátnőm, hagyj békén!")
Nemrég érkezett a faluba egy Haruka nevű lány a bátyjával, Akashival. Mitsuki elég feltűnően sokat beszélget Harukával, ám a leányzó Boruto után csorgatja a nyálát.
Akashival egyébként nincs semmi bajom, jófej srác. Csak a húga ne lenne akkora ribanc...
- Nem hiszem el, hogy utánad egy cicababát választott, Hima - motyogta Chouchou.
- Nem hiszem el, hogy Sarának egy ekkora ribanccal kell versenyeznie Borutoért... - válaszolta Hima.
- Nem hiszem el, hogy erről beszélünk... - szálltam be én is a beszélgetésbe.
Persze egyszer Himánál is betelt a pohár, elhatározta, hogy nem csak ő fogja nézni, ahogy Mitsu nőzik, hanem ő is megmutatja a fiúnak: maximálisan továbblépett.
Az egyik nap odalépett Shikadaihoz, és... megcsókolta.
Egyesek nem értették a dolgot (köztük Shikadai is, aki megszeppenten, dermedten állt, mint valami szobor), mások aggódtak Hima meggondolatlansága miatt (Chouchou és én), és voltak, akik elvesztették a fejüket.
Persze, hogy Boruto és Mitsuki kapott dührohamot...
- Shikadai! Megöllek! Érted? ELVÁGOM A TORKOD!!! - kiabálta Boruto - Hima, rohadtul elegem van abból, hogy kikezdesz a legjobb barátaimmal!!!
- Shikadai, te mit csinálsz az exbarátnőmmel?! - mennydörögte Mitsuki.
Haruka értetlenül nézett körbe.
- Jaaa, hogy ő az exed? Hahaa! - nyávogott, én pedig azt hittem, menten leütöm - Ez olyan furcsa! Azt hittem, jobb ízlésed van, Mitsukihihi! - kacagott.
- Igen, én is azt hittem, aztán elkezdett veled beszélgetni... - válaszolta Akashi, mire mindenki felröhögött. Haruka kínosan nevetgélt, látszott rajta, hogy alaposan be lett égetve.
- Már ne is haragudj, Haruka, de Hima gyönyörű lány... - válaszolt Shikadai.
- SHIKADAI, EL A KEZEKKEL A HÚGOMTÓL! - kiabált Boruto.
- Attól még, hogy elismeri, hogy Hima gyönyörű, még nem fog ráhajtani bakker! - ordítottam, majd felpofoztam - Térj vissza a földre!
- Ne bántsd Boruto-kuuunt! - nyávogott Haruka.
- FOGD BE! - förmedtünk rá egyszerre hatan, Shikadai, Akashi, Boruto (?), Chouchou, Himawari és én.
Haruka elhallgatott, és lesütötte a szemeit.
- Tényleg, holnap jöttök a szülinapomra? - tettem fel a kérdést.
- Ki nem hagynánk - vigyorgott Chouchou és Hima.
Boruto mellém lépett, lehajolt hozzám, és a fülembe suttogott.*Boruto*
- Lesz alkohol? - suttogtam Sara fülébe. Némán bólintott - Akkor jobb lesz, ha felkészülsz, Hercegnő. Nem biztos, hogy bírom majd tűrtőztetni magam... bár lehet, hogy józanon is neked fogok esni...
- Boruto-kun, ez mégis mit jelentsen? - kérdezte elvörösödve.
- Ezt - suttogtam, ahogy szenvedélyesen megcsókoltam. Sara először teljesen le volt dermedve, majd lassan feloldódott a csókban, és átkarolt - Szeretlek - suttogtam két csókocska között.
- Én is szeretlek - válaszolta, majd elégedetten láttam, ahogy Haruka sértődötten viharzik ki a szobából.
- Bátyuus, miért nyomulsz az egyik legjobb barátnőmre? - utánozta Haruka nyávogós hangját Hima, mire Sara és én elnevettük magunkat - Még jó, hogy Chouchou szingli maradt, mi tartjuk a "Single as a Pringle" szintet. Vagy srácok, valaki le akar csapni a másik BFFemre is? - tartotta ugyanazt a hangszínt, amitől már fetrengtünk a nevetéstől.
Inojin jelentkezett.
- Gyere hozzám, Chouchou! - térdelt le a lány előtt, erre mi már fulladoztunk a kacagástól.
- Na, ezt gyorsan hagyd abba, még a végén igent mondok - vigyorgott Chouchou, persze a vihogás sem maradt el.
És miért marad emlékezetes ez a nap? Nemcsak azért, mert Sara szülinapja holnap lesz, nemcsak ezért a kiadós röhögőgörcsért, amit a többiek okoztak. Azért, mert Sara aznap hívott először Boruto-kunnak, és lám - összejöttünk.
STAI LEGGENDO
Shinobi-szerelem - Boruto fanfiction
FanfictionAmikor Borutóék betöltik a 16. életévüket, megismerkednek az első szerelemmel, bár néhányan már azelőtt is ismerték. Tombol a pubertás, és ezt a szegény szülők is tapasztalják rajtuk - egyikőjük elszökik otthonról, sőt, felszínre kerül egy nyolc hón...