Pov Hannah.
Ik zit in de auto samen met mijn ouders we zijn onderweg naar mijn oma. Ik zit wat verveeld op mijn telefoon totdat ik mijn moeder luid hoor roepen. "Pas op!" En het laatste wat ik voelde was een luide knal.
Ik wordt gillend wakker. Ik kijk rond me en besef dat het maar een nachtmerrie was. Maar het ongeluk was geen nachtmerrie. Het is nu al 2maanden geleden, de zomer was juist begonnen toen het gebeurde en nu woon ik alleen. Omdat ik bijna 18 wordt mocht ik in mijn huis blijven wonen. Mijn gedachten worden onderbroken als mijn wekker afgaat.
Het is vandaag maandag de 1ste dag van school. Ik slik door de gedachten en stap moeizaam uit mijn bed. Ik wandel door de gang naar de badkamer waar ik me omkleed. Het is nog warm buiten dus ik trek een blauw jeans short aan met daarop een wit t-shirt. 👇
Ik loop naar de trap en ga naar beneden. Ik maak snel een broodje klaar en steek hem in men schooltas. Ik neem nog een appel voor onderweg, ik doe mijn rugzak dicht en trek mijn jeans jasje aan wandel naar buiten. Ik gooi mijn deur dicht en open mijn fiets die tegen de muur staat. Ik stap op en rij naar school. Ik wil een bocht nemen naar de volgende straat totdat een auto in volle snelheid op me afkomt. Ik ben juist op tijd om te draaien, ik kijk om en zie de jongen die achter het stuur zit te lachen. Hij haalt zijn raampje naar beneden en roept nog snel "het spijt me" voordat hij verder rijdt.
Een paar straten later kom ik op school aan en zet mijn fiets opslot in de fietsenstalling. Ik loop naar binnen en zie Alice naar me zwaaien. Ik wil naar haar lopen totdat ik tegen iemand aan bots. Ik val op de grond en kijk recht in de ogen van...
JE LEEST
Never be alone.
Fanfiction(Dit is één van mijn eerste verhalen. ) Ontmoet Hannah, een 17 jarig meisje met blond haar en blauwe ogen. Op school wordt ze gepest door Shawn en zijn vrienden, hij is de badboy en heeft iedereen in zijn macht. Maar op een dag worden ze door de lee...