Pov Hannah.
De avond verliep veel te snel en voordat ik het wist was de volgende dag al weer aangebroken, de dag dat Shawn naar hier kwam.
Ik voelde me meteen bang worden door de gedachten dat hij hier zou zijn. Ik was gisteren speciaal met Alice wat eten gaan kopen moest Shawn iets willen eten natuurlijk.
Mijn ochtend bestond vooral uit douchen en me zorgen maken voor de avond. Mijn ontbijt sloeg ik als gewoonte weer over en lunch nam ik niet meer mee omdat die toch in de vuilbak zou belanden.
Ik nam zuchtend mijn schooltas en mijn fietssleutel en controleerde snel of alles nog steeds netjes lag voor vanavond.
Ik stapte de deur uit en bereide me voor op een saaie en zwaare schooldag.
______________
Ik en Alice hadden de helft van de dag al overleeft toen we ons vermoeid op de stoelen in de eetzaal (of wat je maar wil) lieten zakken.
"Heb je geen lunch bij je?" Vraagt Liv.
'Ik heb al ontbeten.' Zeg ik voorzichtig terug.
"Han-" probeert Alice.
'Het is al goed ik heb geen honger Alice.' Probeer ik zo overtuigend mogelijk te zeggen.
"Weet je het zeker." Probeerd ze nog eens.
'Ja Alice.' Zeg ik zuchtend.
__________
De rest van de dag verliep naar mijn gevoel veel te snel, zo snel ik het nog nooit gegaan.
Ik liep sloom naar mijn kluisje om de tijd nog wat tegen te houden.
Ik maakte het piepende deurtje openen verwisselde snel van boeken die ik morgen nodig had.
Alice was na al mijn zenuwen nog altijd vrolijk en liep blij door de gangen naar de fietsenstalling.
Ik slenterde naar mijn fiets waar Shawn al stond te wachten.
"Klaar?" Vraagt hij kortaf.
Ik knikte voorzichtig, nam afscheid van Alice en fietse samen met Shawn naar buiten.
-------------------------------
Bedankt voor de 1k♡
JE LEEST
Never be alone.
Fanfiction(Dit is één van mijn eerste verhalen. ) Ontmoet Hannah, een 17 jarig meisje met blond haar en blauwe ogen. Op school wordt ze gepest door Shawn en zijn vrienden, hij is de badboy en heeft iedereen in zijn macht. Maar op een dag worden ze door de lee...