Pov Hannah.
"Laat me asjeblieft nooit meer zo schrikken Hannah." Zegt Shawn terwijl hij een kus op mijn voorhoofd drukt.
'Ik ben oke Shawn.' Zeg ik geruststellend.
"Het spijt me dat ik je kuste Hannah."
'Het is oke.'
"Ik had het niet in het midden van een schoolgang moeten doen."
'Shawn-'
"Nee Hannah ik hou van je, ik moest gewoon niet zoon eikel zijn en je eerste kus geven voor de hele school."
'Hoe wist je dat het mijn eerste kus was?'
"Het was schattig Hannah je was helemaal in paniek."
'Oh.'
"Hannah ik weet dat het een rot streek van me was maar ik kon echt mijn gevoelens niet meer onder controle houden. Hannah wil je mijn vriendin worden?"
'Shawn ik-'
"Aha hier is het geliefde stelletje." Onderbreekt de krijsende stem van Lea.
"Lea ga weg." Zucht Shawn.
"Maar Shawn ik wil bij je blijven." Zuurt Lea.
'Lea kan je nu alsjeblieft mij en mijn vriendje met rust laten.'
Noemde ik nu net Shawn mijn vriendje?
Shawn's gezicht gaat helemaal stralen en zijn ogen kijken me blij aan.
"Je hoorde het Lea, laat mij en mijn vriendin met rust." Zegt Shawn met een kleine grijns waardoor ik moet lachen en licht begin te blozen.
"Jullie zijn ongelofelijk! Veel plezier nog met dat kreng!" Roept Lea dramatisch terwijl ze terug wegloopt.
Ik kijk met een lachend gezicht naar Shawn die me trots aankijkt.
"Dus je wil mijn vriendin zijn?" Vraagt Shawn.
'Natuurlijk wil ik dat Shawn.'
"Ik hou zo veel van je Hannah."
'Ik hou ook van jou Shawn.'
En na dat ik die woorden heb gezegd voel ik Shawn's lippen voorzichtig tegen de mijne drukken.
"Kom je mee terug naar de les?" Vraagt Shawn terwijl ik me langzaam terug trek uit onze kus.
'Ja.' Mompel ik verlegen als Shawn mijn hand vastneemt en zo naar onze lokaal loopt.
---------------------
Hey allemaal Uhm... sorry dat het zo lang duurde voordat er een nieuw deel online kwam maar ik denk dat dit officieel het laatste hoofdstuk was van dit boek, ik weet dat het geen perfect einde is maar toch wil ik het hier eindigen ik heb niet echt nog zo veel ideeën wat er tussen hun zou kunnen gebeuren en ik ben best wel blij hoe dit boek is gelopen.
Ik zal waarschijnlijk geen epiloog meer maken dus dit is officieel het laatste deel.
Ik wil iedereen enorm bedanken die dit boek geeft gelezen en zeker ook de mensen die hebben gestemd of een lieve reactie hebben achtergelaten.
Er zal waarschijnlijk binnenkort een nieuwe fanfictie over Shawn online komen dus ik hoop dat jullie daar ook eens een kijkje in willen nemen!
Maar nog eens bedankt aan iedereen💕
JE LEEST
Never be alone.
Fanfikce(Dit is één van mijn eerste verhalen. ) Ontmoet Hannah, een 17 jarig meisje met blond haar en blauwe ogen. Op school wordt ze gepest door Shawn en zijn vrienden, hij is de badboy en heeft iedereen in zijn macht. Maar op een dag worden ze door de lee...