_20_

3.1K 110 9
                                    

Pov Shawn.

Ik maak me zorgen om Hannah.

Ze is op dit moment het enige wat door mijn hoofd spookt, wat maak ik mezelf ook wijs ik denk al aan haar vanaf die keer bij haar thuis toen ik wist hoe moeilijk dat ze het had.

Mijn blik valt zonder dat ik het zelf merk op haar, ze ligt met haar hoofd tegen het raam en haar ogen volgen aandachtig de weg.

"Shawn?" Vraagt ze zacht.

'Ja Hannah?' Vraag ik terwijl ik moeite moet doen om nog steeds naar de weg te kijken.

"Je bent de afslag van mijn huis al voorbij." Zegt ze stil.

'Ik weet het.' Zeg ik met een kleine grijns.

Ik kon het niet laten om haar aan te kijken, ik zag dat ze bang is.

'Hey, Hannah.' Zeg ik als ik mijn hand op haar been leg waardoor ze duidelijk schrikt.

"Ja?" piept ze.

'We gaan gewoon naar een restaurant.' Zeg ik geruststellend.

"Echt waar?" Vraagt ze enthousiast.

'Echt waar, en ik betaal.'

"Maar Shawn je-"

'Geen maar Hannah.' Zeg ik koppig.

Ik zie dat een kleine glimlach haar lippen vult en terug naar buiten begint te kijken.

_____________

'Het was echt lekker, dankje Shawn.' Zegt ze verlegen.

"Graag gedaan Hannah, ik ben blij dat je het leuk vond."

Ik zie dat ze haar best doet om haar blozende wangen te verbergen dus wandelt ze al weer richting de auto.

Ze gaat voorzichtig in de auto zitten en klikt haar gordel vast.

Ik ga lachend achter het stuur zitten en begin de weg naar Hannah's huis.

Pov Hannah.

Shawn klikt zijn gordel vast en gaat achter het stuur zitten.

Ik laat zoals de rit naar het restaurant mijn hoofd weer tegen het raam vallen en kijk aandachtig naar de wegen waar we rijden.

Na een tijdje worden mijn ogen zwaarder dus besluit ik ze maar even te sluiten.

_________

Ik voel hoe iemand voorzichtig een kus op mijn voorhoofd drukt en hoor zacht een deur dichtgaan en daarna hoor ik de voordeur harder dichtgaan.

Mijn hand wrijft vermoeid in mijn ogen en zie dat ik op mijn bed lig.

Hoe kom ik hier?

Ik kijk verward rond en zie dat er een klein briefje op mijn nachtkasje plakt.

" Hannah,

Je viel in slaap in mijn auto dus heb ik maar in je jaszak naar de sleutels van je huis gezocht.

Ik heb je naar binnen gedragen en op je bed neergelegd maar voordat ik dat allemaal heb gedaan ben ik nog vlug naar een nachtwinkel gereden en heb ik wat dingen gehaald die je morgen kan eten als ontbijt zo heb je zeker geen excuus.

Bel me asjeblieft als je wakker bent en als je gaat eten, zodat ik zeker ben dat je ontbijt.

Tot morgen Han.

-Shawn"

Mijn ogen blijven haken op 'Han'.

Hij geeft me een bijnaam gegeven, ik sluit terug mijn ogen en val met een glimlach in slaap.

--------------------------

Zondag of maandag een nieuw deel!💕

Bedankt voor de bijna 6k🌌

Never be alone.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu