_14_

3.1K 106 4
                                    

Pov Hannah.

Ik vraag me af waarom Shawn haar nummer weg gooide en mij gerust stelt.

Ik voel mijn hand nog altijd branden van zijn terwijl ik rustig mijn burger en frietjes op eet, Shawn heeft al bijna alles op als ik ongeveer op de helft zit.

______________________________

"Hoe lang is het geleden?" Vraagt Shawn.

'Wat geleden?'

"Dat je voor de laatste keer een deftig avond eten hebt gehad?"

'Ik weet het niet...'

"Hannah ik wil het gewoon weten..."

'Misschien een paar weken ofzo.'

"Wat?!"

'Ik heb niet zo vaak honger.'

"Waneer eet je dan wel?"

'S'ochtends of soms in de middag als jullie het niet afnamen.'

"Hannah..."

'Het is oke Shawn, Alice wou me altijd eten geven.'

"Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat je elke avond, middag en ochtend eet."

'Shawn...'

"Ik meen het je oke?!"

'Oke, dankje voor dit.'

"Dat is het minste wat ik kon doen, ben je klaar? Dan kan ik je naar huis brengen."

'Ik knik en Shawn neemt mijn hand vast en gaat onze plateau's legen.

____________________________

"Ben je klaar om te vertrekken?" Vraagt Shawn.

Ik knik en samen rijden we opweg naar huis, het is al best wel donker maar ik probeer zo snel mogelijk naar huis te fietsen.

__________________________

"Zo zo, wie hebben we hier?" Vraagt een dronken jongen die voor mijn fiets loopt.

Ik slik en kijk bang naar Shawn.

Zijn ogen staan woedend en hij is klaar om van zijn fiets te stappen en om uit te halen.

"Dude, laat ons gewoon door oke?" Zegt Shawn kalm.

"Oh jij mag door, ik hou me wel bezig met deze dame." Zegt de jongen hikkent door de drank.

"Hannah fiets door en zo snel mogelijk naar huis, als je er bent bel me oke? Ik heb mijn nummer op een briefje in je jaszak gestoken in de MC Donald oke?"  Zegt Shawn bevelend

Ik knik aleen maar en wacht totdat de dronken jongen uit mijn weg gaat.

Shawn stapt van zijn fiets en loopt op de jongen af.

----------------------------------------
Volgende deel komt zondag!💕

Never be alone.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu