_22_

2.9K 117 43
                                    

Pov Hannah.

'Hey Shawn.' Zeg ik zenuwachtig terwijl ik me omdraai.

"Is er iets Hannah?" Vraagt hij als hij ziet dat ik zenuwachtig aan mijn jas pruts.

'Nee hoor.' Zeg ik zo overtuigend mogelijk.

"Ik zie ook wel dat er iets is." Zegt Shawn.

'Ik ben gewoon alleen vandaag.'

"Wat hoe bedoel je?"

'Alice is ziek, en aangezien ze mijn enige vriendin is ben ik nu alleen.'

"Je loopt gewoon heel de dag met mijn mee."

'Ik weet niet of-'

Ik wil Shawn vertellen dat ik het best wel alleen kan, maar hij onderbreekt me en blijft me overtuigen om heel de dag bij hem te blijven.

"Asjeblieft Hannah." Zeurt hij.

'Best.' Mompel ik.

Hij neemt men arm vast en loopt samen naar ons lokaal waar de eerste ramp van de dag al staat.

Namelijk Lea.

Laat me je kennis maken met Lea, ze is hoe je het wil noemen speciaal.

Ze is het populairste meisje van school en het zou een wonder zijn moest je een jongen kunnen noemen die ze nog niet geeft gedate.

"Hey Shawn." Probeert ze verleidelijk te zeggen terwijl ze met haar wimpers knippert.

Het doet me meteen denken aan het meisje in de Mc Donalds.

Een warm gevoel overspoeld me als ik terug denk hoe Shawn er alles aan deed om me duidelijk te maken dat hij het meisje niet wou, er was zelf geen reden waarom hij het deed. Maar toch stelde hij me op mijn gemak.

"Wat sta jij daar dom te lachen." Snauwt Lea naar me.

Het blije gevoel van daarnet is zo in een paar seconden verdwenen.

Ik moest er vast als een idioot uit zien, ik stond hier zo maar te lachen recht in het gezicht van het populairste meisje terwijl de arm van de populairste jongen me stevig beet nam bij mijn heup.

Wacht.

Sinds waneer lag Shawn zijn arm op mijn heup?

Veel tijd om te bedenken waarom had ik niet want ik hoorde hoe Shawn moeite moest doen om niet tegen Lea te gaan schreeuwen.

"De enige die hier dom staat te doen ben jij Lea." Zegt hij duidelijk kwaad.

"Shawn ik ben zo veel meer waard dan dat." Zegt ze met een fake glimlach op haar gezicht.

Ik voel terug hoe alles was voordien, voor dat Shawn me hielp.

Haar woorden kwetsen me en ook al zou ik me niet moeten aantrekken van wat ze zegt, het doet me pijn.

"Babe, luister niet naar haar." Zegt Shawn terwijl zijn hand zacht over mijn wang streelde.

Hij noemde me babe.

Ik voel hoe mijn wangen langzaam warmer voelen en dat ik liever mijn hoofd verberg.

Ik kijk subtiel de andere kant op maar wordt door Shawn tegen gehouden.

Zijn grote handen nemen mijn hoofd vast zodat ik hem wel moet aankijken.

"Kijk niet weg als je bloost Hannah, het ziet er zo verdomd schattig uit." Zegt Shawn terwijl hij op zijn lip bijt.

Ik mijn ooghoek zie ik dat Lea ons jaloers aankijkt.

Ik focus me terug op Shawn en zie dat zijn ogen naar mijn lippen flitsen.

En niet veel later voel ik zijn zachte lippen op de mijne.

En krijg ik mijn eerste kus van Shawn Mendes in het midden van de schoolgang met een woedende Lea voor me.

-------------------
Ik hoop dat jullie het deel leuk vonden, tot het volgende deel!💕

Never be alone.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu