_19_

3K 108 4
                                    

Pov Hannah.

Ik kom samen met Shawn aan bij een huisje waar er een bordje tegen het raam staat.

"Dokter Mendes."

Staat er op het bordje geschreven, ik kijk Shawn verbaasd aan.

'Shawn wat-'

"Het komt goed Hannah." Onderbreekt hij me.

Hij neemt mijn hand vast en trekt me mee naar de deur.

Zijn vinger drukt op een bel en een klein zoemend geluid hoor je tot buiten.

"Hallo met Ellen." Zegt een vriendelijke stem achter de deur.

"Hey Ellen het is Shawn." Zegt Shawn door het belletje.

"Oh jongen komt toch binnen." Zegt de vrouw vrolijk.

De deur maakt een klik en Shawn duwt de deur zonder probleem open.

Zijn hand vind plaats op mijn onder rug en duwt me langzaam naar binnen als ik zenuwachtiger wordt.

"Shawn wat ben jij gegroeid!" Zegt Ellen enthousiast als ze Shawn in een knuffel neemt.

"Wie is deze jonge dame Shawn?" Vraagt ze als ze naast Shawn kijkt en mij nerveus ziet staan.

"Dit is Hannah, ik kom eigenlijk voor haar." Zegt Shawn.

Ik kijk hem verbaasd aan, natuurlijk had ik verwacht dat het om mij draaide maar een dokter? Dat was wel het laatste waar ik aan dacht.

"Waarom ben je hier?" Vraagt Ellen nieuweschrig.

"Hannah wilt niet eten en ik maak me zorgen." Zegt Shawn.

Mijn uitdrukking van verbaasd verandert naar gekwetst, ik nam Shawn met veel moeite aan in mijn leven. En dat ik niet veel eet was iets persoonlijk, niet iets wat hij zomaar moest delen met iemand dat ik niet ken.

"Waarom wil je niet eten?" Haalde Ellen me uit mijn gedachten.

'Ik heb soms geen honger.' Antwoorde ik simpel.

"En waneer is soms?" Vraagt ze terwijl ze naar haar bureau wandelt en een notitieboekje neemt.

'In de ochtend en middag eet ik soms niet.' Zeg ik beschamend en ik kijk geïnteresseerd naar mijn voeten.

"Shawn?" Vraagt Ellen.

Ik zie hoe Shawn's ogen naar Ellen kijken inplaats van naar mij.

"Zou je ons misschien even alleen kunnen laten?" Vraagt ze beleefd.

Ik kijk Shawn angstig aan, ik wil niet dat hij weggaat.

"Ik wil haar niet alleen laten." Zegt Shawn kortaf en vestigd weer zijn aandacht naar mij.

"Goed, ik stel voor dat jullie het in stapjes doen. Shawn zal je hier bij helpen Hannah je moet niet bang zijn je doet dit niet alleen." Zegt ze geruststellend.

"Ik zal je ook wat pillen meegeven zodat je wat beter kan slapen." Zegt Ellen.

Ik knik zacht en kijk naar Shawn die me glimlachend aankijkt.

Ellen geeft me een doosje met pillen die ik elke avond moet slikken geeft Shawn ook nog een blaadje.

"Bedankt Ellen." Zegt Shawn als hij haar nog een knuffel geeft en dan naar de auto loopt.

Ik zwaai nog verlegen en loop dan naar de auto.

---------------------------------

Sorry dat het deel wat langer duurde maar school is terug begonnen want ik had 2 weken vakantie😧.

Ik zal proberen zo vaak mogelijk te updaten, tot het volgende deel!💕

Never be alone.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu