_6_

3.4K 114 2
                                    

Pov Hannah.

Ik loop samen met Alice naar onze les, we zijn inmiddels als uren veder en we hebben nog 1 les voor we uit zijn.

We stappen de kleedkamer binnen en maken ons klaar voor de sport les, in de middag heb ik een stukje van Alice haar brood gekregen. Ik hoefde het helemaal niet maar ze drong erbij aan. Mijn lichaam was toch al lang niet meer het oude dus mij maakte het niet uit.

Alice was druk aan het vertellen over haar plannen voor in het weekend en ik probeerde aandachtig te luisteren terwijl ik me zorgen maakte over de les. Wat zouden we doen?

Mijn brandende vragen werden verstoord door de leerkracht die de zaal kwam binnen lopen en keek of iedereen aanwezig was.

"Vandaag doen we trefbal" zei hij vrolijk.

Mijn ogen werden groot na zijn woorden en mijn lichaam begon te trillen van angst voor het spel.

Nadat we in teams zijn ingedeeld waren we begonnen aan het spel, er waren al wat leerlingen geraakt terwijl ik nog in het spel stond. Mijn angst werd groter toen ik Shawn zag staan met een trefbal en naar mij grijnsde.

Ik voelde een rilling op mijn lichaam en niet veel later lag ik op de grond met barstende hoofdpijn.

"Oeps" hoorde ik Shawn nog zeggen voordat ik wegviel naar een zwart gat.

____________________________
Kort deel maar snel weer een nieuwe♡

Never be alone.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu