Obecnie na profilu mam parę książek, ale na sto procent będzie ich więcej. Kręci mnie to od dłuższego czasu i tak jakoś wyszło, że przerzucam się na taki rodzaj książek. (Uwaga, bo niedługo zacznę pisać coś związanego z k-popem, nie no żart. Lubię tą muzykę, ale nie kręci mnie pisanie z członkami BTS czy innego zespołu.) Co nie zmienia faktu, że nie będzie książek z Hemmings'em czy innym członkiem zespołu 5SOS, nadal ich uwielbiam i mam sporo książek z nimi.
Oto kilka z Larry'ego:
1. Perfect
"Ale jeśli lubisz sprawiać kłopoty w hotelowych pokojach. I jeśli lubisz sekretne spotkania.Jeśli lubisz robić rzeczy, których wiesz, że nie powinniśmy robić. Kochanie, jestem idealny. Kochanie, jestem dla ciebie idealny"
2. King H. (oficjalna premiera 31.05.2020) WAMPIRY
- Nie wiem... Jedyny sposób, aby to wszystko odratować jest... Gryź mnie - powiedział i padł na kolana przede mną. - Gryź mnie i pij tyle ile chcesz. W końcu... Jestem królem i twoim przeznaczonym. Moja krew musi zadziałać. A jak nie to wybuchnę. Moje kły automatycznie wysunęły się, a ja przybliżyłem się do niego. - W szyję? Przecież...- Gryź mnie albo ja sam ci wepchnę moją krew do gardła.
3. Broken hearts
Harry to dowódca oddziału żołnierzy, którzy okupują miasto, Lou to doświadczony żołnierz i dowódca, który zostaje wysłany na odbicie miasta. Harry jest przebiegły i zawsze krok przez Lou. Harry Styles zawsze wygrywał. Co jeśli teraz w tą niebezpieczną grę wejdą uczucia? Czy na wojnie one są potrzebne? " - Ty... Ty... - Kaszlnął krwią. Styles tylko się zaśmiał. - Perfidna szuja! - Kochanie, jeszcze nie wiesz na co mnie stać - powiedział i uderzył go z pięści w twarz. Louis jęknął z bólu i przewrócił się z krzesłem do tyłu. Styles znów zaniósł się śmiechem. - Już po tobie, Tomlinson."
4. Blue SIERPIEŃ 2020
Nie daję opisu, ponieważ ta książka nie jest jeszcze zaczęta i publikowana.
5. Lose Yourself LIPIEC 2020
Nie daję opisu, ponieważ ta książka nie jest jeszcze zaczęta i publikowana.
6. Flowers LIPIEC 2020 ABO
Nie daję opisu, ponieważ ta książka nie jest jeszcze zaczęta i publikowana.
7. CANCER LIPIEC 2020
Nie daję opisu, ponieważ ta książka nie jest jeszcze zaczęta i publikowana.
8. Love Game
Harry jako fotograf dostaje zlecenie, aby być prywatnym fotografem jednego z piłkarzy, o którym powstanie film dokumentalny oraz książka. Nie wiedział jedynie, że wpadł w ręce przystojnego i bezczelnego dwudziestokilkuletniego mężczyzny, który zdecydowanie kończy karierę piłkarza i chciałby robić coś innego w życiu.
Będzie ich też zdecydowanie więcej i więcej.
Wszystkie okładki zawierają moją starą nazwę. Nie zamierzam ich zmieniać w najbliższym czasie (bądź w ogóle).
Jeśli kogoś to zainteresowało to proszę wpadać. Jeżeli nie - to okay. Nie zmuszam. Mam też inne (może bardziej interesujące) opka.
CZYTASZ
bad girl → luke hemmings ✔
Fanfiction! TA KSIĄŻKA NIE JEST PRZEZNACZONA DLA OSÓB BARDZO ZWRACAJĄCYCH NA BŁĘDY! Kiedy w życiu zachodzą jakieś zmiany, nigdy nie można przewidzieć tego, co się stanie. Kiedyś myślałam, że możemy sami zaplanować sobie życie, własny los. A co z tego wyszł...