7: not afraid anymore

9.3K 1K 866
                                    

Bölüm O'na; @sectumskid

Kontrol etmedim, kusurları maruz görün, okumalar~

Jimin'in cümlesiyle odanın sıcaklığı eksilere düşerken Yoongi'nin gözleri karanlığını kaybederek kan kırmızısı rengini almıştı. Kaşları çatılırken Jimin sakince yutkundu ve dudaklarını tekrar araladı. Bir şeyler söyleyerek aptallığının üstünü kapatmak istiyordu ama bunun pek işe yaracağını sanmıyordu çünkü Yoongi kendisine dikkatli bir şekilde odaklanmıştı.

"Sen," dedi Yoongi, kelimeler ağzından sinirli sinirli çıkıyordu. "ne saçmalıyorsun?"

Jimin telaşlanarak, "Kurtulmak için söylediğimi zannediyorsun." dedi ve devam etmeye çalıştı ama Yoongi'nin gürültülü kahkahası engel olmuştu.

"Senin beni sevmen," dedi ve Yoongi'nin gözlerindeki kanı, Jimin kendi damarlarında hissetti. "seni öldürmeme engel olmaz ki."

Jimin korkuyla gelirken kendi yaptığı itirafla kalmış olduğundan ölesiye utanıyordu. Omuzlarını dikleştirdi ve kaybedecek hiçbir şeyi olmadığını düşündü.

"O zaman öldür beni," dedi ve saçlarını sallayarak alnına dökülmesini sağladı. Bu hareket biraz olsun dolan gözlerini saklamasını kolaylaştırmıştı. "öldür de kurtulayım."

Yoongi gülümserken Jimin'in boynunda hafifleşen parmaklarını çocuğun beline indirip bedenini ona yasladı ve dudaklarını yalayarak nefesini suratına üfledi.

"Vazgeçtim," dedi ve tırnaklarının ince, yumuşak tene girmesini sağladı. "bana ilgi göstermen oyunu daha eğlenceli hale getirir."

"Psikopatsın sen," diye tısladı Jimin, Yoongi görüntüsüne rağmen o kadar ağır bir güç kullanıyordu ki birçok kası olan Jimin bile onu yerinden oynatamıyordu. "alçak herif."

"O psikopatı seviyorsun." dedi Yoongi ve dudaklarını Jimin'in boynunda gezdirdi.

"Git," dedi Jimin, adamın kolları arasında çırpınmaya başlarken. "bırak beni."

"Yapabileceğim şeyler iste, Jiminie." dedi yumuşak bir sesle. Onunla oyun oynamayı ve onun kızdığında yüzünde oluşan çizgilere bakmayı seviyordu. Park Jimin, karanlık ve sisli hayatına bir yıldız gibi parlayarak girmişti ve bu oyunun sonu iyi mi kötü mü bitecekti kestiremiyordu.

Jimin kafasını duvara yaslayıp derin bir nefes alırken ölümden döndüğüne sevindi ama Yoongi hala bir santimetra yakınındaydı ve bu, bedenine hiç hoş duygular yüklemiyordu.

"Uyumak istiyorum."

Yoongi'nin gözleri kısılırken dişlerini göstererek gülümsedi ve onu onaylayarak odasını gösterdi. Kendisini hızla sıkıştırdığı çocuktan uzaklaştırırken içinden bir ses onun yanında kalmasını söylüyordu ama buna, sekiz saattir kan içmemesinin neden olduğunu düşündü ve Jimin'in odaya gidişini arkasından uzun uzun izledi.

Malikanenin korusundaki arka kapıdan hatıra ormanına çıkarken büyük bir meşe ağacının altında uyuyan geyiği fark etti ve avına yaklaşan bir avcı gibi davranarak geyiği saniyeler içinde alt etti ve kana kavuştu. Gözlerinin canlandığını hissederken üstü başı toprak ve kan olmuştu ama umursamayarak ayağa kalktı. Eve döneceği sırada zihninde birinin ismini seslendiğini duydu ve gözlerini kapayarak ölüm kokan ormanda derin bir nefes aldı.

Kim Tae Hyung, ismini kullanıyordu ve hiç hoşnut kalmamıştı.

Bir hafta önce kan revan ettiği çocuğun yanına ışınlandığında tek başına oturarak sayıkladığını gördü. Genç vampirin omzuna elini koyurak dikkatini çekti ve merakla sordu.

bite me 'till i die :: yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin