Lucy pov.
Astept ca barbatul sa-mi dea lovitura finala de cutit insa ea nu mai vine. Imi deschid ochii incet si il privesc pe Ben cum sta deasupra tipului si il injunghie de mai multe ori in inima. Dupa ce se asigura ca e mort se intoarce spre mine si ma apuca de brat incepem sa fugim pe strada iar din spatele nostru se aud sirene de politie.
-Idioato! Ce crezi ca faci?! Daca nu eram eu puteai sa mori! Ce-i cu tine asa deodata?!
-Ben...dupa ce ai plecat tu...am auzit soapte care ma fortau sa ucid si m-a izbit o durere groaznica de cap apoi pur si simplu mi-am pierdut controlul. Imi pare rau.
-Eu te iert, dar nu cred ca politistii sunt de aceeasi parere. Acum taci vin-o dupa mine!
Ben ma conduce prin curtile oamenilor si prin tufisuri ca sa ajungem cat mai repede in padure unde politistii ne pierd. La un moment dat ajungem la o cabana din mijlocul padurii si intram in ea.
-Asta e casa ta?
-Da...de aceea nu am vrut sa spun nimic. Imi pare rau.
-E ok.
-Ar cam trebui sa ramanem aici o vreme. Cel putin pana se mai linistesc apele afara. Sper totusi ca nu ne-au vazut fetele pe camerele de filmat de pe strada.
-Ben...Imi pare rau ca ti-am cauzat probleme.
-E in regula. Stiu ce ai simtit. Asa patesc si eu de fiecare data cand merg sa ucid lumea. Spune-mi Lucy...Ce ai simtit cand omorai acea fata?
-Eu...am simtit...placere. Nu stiu de ce, dar eram satisfacuta. Imi placea sa o aud cum tipa si sa ii vad sangele cum tasneste din ea. Mi-a placut.
-Inteleg...insa, tu esti o incepatoare. Iar daca ti se mai intampla asta cand nu esti in preajma mea sunt sanse destul de mari sa fi prinsa. Insa ai grija. Chestia asta te poate face sa inebunesti, si eu stiu asta foarte bine. Daca nu incerci sa-ti controlezi impulsurile poti omori inconstient peroane dragi. Si presupun ca nu vrei asta,nu?
-Nu...Huh...Ben? Tocmai mi-am dat seama de un lucru.
-Ce-ai mai facut?
-Eu? Nimic. Insa m-ai tarat aici asa pe nepregatitte iar acum sunt plina de sange si nu am schimburi.
-Pff...o sa iti dau niste haine de la mine. Spune si pleaca in alta camera. Dupa cateva minute se intoarce cu un tricou verde ceva mai lung si niste colanti negrii.
-Tu porti colanti?
-Hehe...Spune si se scarpina la ceafa.
-Nu conteaza. Ma duc sa fac o baie. Apropo, unde-i baia?
-A doua usa la dreapta.
-Merci.
Intru in baie si incui usa dupa mine. Imi las hainele pe masuta de la chiuveta si intru in dus. Incropesc apa si ma bag sub jetul de apa incercand sa indepartez tot sangele de pe mine. Cred ca am stat vreo ora sa curat tot sangele din par. Dupa asta am iesit si m-am imbracat cu hainele de la Ben. Arata ciudat si in acelasi timp sunt dagute.
Ies din baie si imi croiesc drum pana in sufragerie unde statea Ben.
-Ai stat o ora in baie? Serios?
-Nu e vina mea ca sangele se curata greu, ar trebui sa sti asta!
-Normal ca stiu, dar mie imi ia mai putin.
-Pai tu ai parul mai scurt decat mine.
-Off...gata cu cearta. Apropo, iti sta bine in hainele mele. Spune si afiseaza un zambet pervers si se alege cu un pumm in umar.
-Ma simt ca o clona a ta..
-Ei, hai ca iti sta bine!
-Daca spui tu...Ben, e ok sa ne mai intoarcem in oras? Sunt destul de mari sansele sa ne prinda...deci...
-Este posibil, insa pe mine nu au cum sa ma prinda deoarece arat mai diferit cand sunt normal decat atunci cand sunt la ucis. Insa tu...Nu stiu ce sa zic despre tine.
-Adica nu mai pot sa ma intorc in oras?
-Ba da, poti. Insa numai sub supravegherea mea. Politistii ar putea sa te prinda intr-un momsnt cand esti singura si sa te execute. Eu as putea face fata, insa tu esti inca o incepatoare.
-Inteleg...
-De aceea, maine ma mut la tine acasa.
-Stai, ce?
-Pai vrei sa stai in padure sau in casa ta mult iubita?
-Acasa...
-Ti-e foame?
-Nu...cred ca ma duc sa ma culc.
Unde dorm mai exact?
-Mda...ca veni vorba de asta...am doar o camera cu un singur pat de o persoana...
-Prefer sa dorm pe canapea. Spun si ma trantesc pa ea incercand sa dorm dar ma rasucesc in toate pozitiile si nu gasesc nici macar o pozitie in care sa stau. Canapeaua asta e super incomoda.
-Bine, fie, dorm cu tine.
-Stiam ca vei spune asta.
Il urmez pe Ben pana in camera lui unde ma asez la marginea patului minuscul iar el langa mine si incerc sa adorm. Insa fix cand sa adorm simt doua brate cum ma prind si ma drag in spate...Oh nu...Ben m-a luat in brate...sper ca e somnambul si n-o face intentionat. Totusi...trebuie sa recunosc ca e placut sa stai in bratele lui. Ma dau mai aproape de el si in scurt timp intru in lumea viselor.
------------------------------
Heeeiii....ce mai faceti? Nu-i asa ca nu sunteti suparati pe mine ca nu am mai postat de ceva vreme? Ei bine...am o scuza. Nu tocmai buna, dar...
Mda, n-am putut sa postez deoarece in ultimele zile am fost foarte ocupata. Am avut multe teme, am avut multe de invatat si am fost unul din acei copii care au mers la scoala sambata si n-au avut parte de weekend...Imi urasc viata...
Dar, lasand asta la o parte, daca v-a placut, nu uitati sa lasati un vot si o parere in comentarii iar noi ne vedem in capitolul urmator. Cat de curand, sper... Paa!
CITEȘTI
Criminala din mine (Ben Drowned f.f.)
FanfictionLucy Karlsson, o fata in varsta de 17 ani are o viata minunata alaturi de parintii si prietenii ei. Insa o veste neasteptata ii da peste cap toata lumea. Dupa ce isi paraseste prietenii si viata din Florida se indreapta spre Alabama. Acolo, la noul...