Ben pov.In ultimele zile Lucy tot pleaca de acasa...Incep sa-mi fac griji. Mai bine aflu ce pune la cale.
Aud pasi pe hol.
-Ben?
-Da?
-Eu..ies putin la aer curat. E in regula?
-Sigur. Doar ai grija.
-Multumesc! Imi zambeste si fuge pe usa. Ies si eu in urma ei si ma furisez prin tufisuri. Se indreapta spre padure. Ce are de cand?
-Buna, Alex!
-Gata de antrenament?
-Sigur!
Antrenament? Stai, ala nu e tipul din parc? Hm...trebuie sa aflu mai multe. Continui sa merg dupa ei pana la un luminis.
-Bine, asta e testul final. Oamara acea fata asa cum te-am invatat iar antrenamentele se vor termina.
-De cand astept asta!O vad pe Lucy cum se apropie de o tipa ce plangea.Ea o sperie apoi fata urla si incepe sa fuga haotic incercand sa evite cutitele aruncate de Lucy. Unul o nimereste in spate iar fata cade la pamant. Atunci Lucy incepe sa o tortureze mai rau decat o fac eu. Nu pot sa cred...Mi-a promis ca nu mai omoara lumea si ea ucide pe ascuns? Si mai ia si lectii de la necunoscuti!
Simt un impuls puternic si il vad pe asazisul Alex care se apropie de Lucy cu un cutit. Doar nu...Lucy pov.
Urma sa fie testul final. Totul trebuia sa fie perfect, insa...ceva nu a mers bine. In timp ce macelaream fata aceea am auzit un sunet infundat si cateva picaturi de sange cazand de deasupra mea pe mainile mele patate. Fac ochii mari imaginandu-mi o scena oribila ce ar putea urma si imi ridic privirea catre Alex care avea infipt in abdomen un cutit. Alex cade la pamant si incepe sa tuseasca cu sange.
-Alex!
-Cu placere. Aud o voce cunoscuta din spatele meu. Ma intorc si il vad pe Ben
zambindu-mi.
-Tu ai facut asta, idiotule?!
-Da, eu am...stai, de ce m-ai numit idiot?
-Petru ca ai vrut sa-l omori pe Alex!
-Tipul avea un cutit in mana si se apropia de tine! Voia sa te omoare!
-De fapt, mi-a cerut un al doilea cutit. Il auzim pe Alex vorbind cu greu.
-Si tu de ce ma rog erai aici?
-Asta voiam sa te intreb pe tine. Te antrenezi cu un necunoscut dupa ce mi-ai promis ca nu mai omori?
-Nu e un necunoscut! E un prieten!
-Ce-ar fi sa terminam cu cearta si sa-l ducep pe Alex acasa?
-Da, ai dreptate.
Ben il ia pe Alex pe sus si incepem sa alergam spre casa. Cand ajungem aduc trusa de prim ajutor si incep sa-i dezinfectez rana si sa i-o bandajez. Intre timp el adormise.
-Gata.
-Si? Cum e?
-In cateva zile ar trebui sa i se inchida rana. Sper. Pana atunci trebuie sa isi schimbe bandajele des ca sa nu se infecteze.
-Hei, Lucy. Imi pare rau ca l-am injunghiat pe Alex.
-E in regula. Atata timp cat nu e mort. Ii raspund cu un zambet micut pe fata care imi piere cand imi indrept privirea spre Alex.
-Esti ok?
-Da..doar ca...Tipul asta imi pare foarte cunoscut. Il stiu de undeva dar nu-mi dau seama de unde.
-Cred ca doar ti se pare.
-Mda...probabil. Hai sa mancam. Poate se trezeste pana atunci.Alex pov.
Unde sunt? Totul e negru in jur.
-Alo? E cineva? Unde naiba sunt?
Ma invart de nebun prin intuneric insa nu gasesc nimic.
-Se pare ca ne revedem, Alex. Aud o voce necunoscuta din spatele meu. Ma intorc si vad un baiat cu parul alb si ochii albastrii, inalt, imbracat intr-un costum elegant.
-Ne cunoastem?
-Teoretic, da. Eu sunt Andrew si vreau sa-ti cer o favoare.
-O favoare? Abia ne-am cunoscut si deja vrei favoruri? Tch..
-Da, vreau ca tu sa mii aduci pe prietenii tai.
-Poftim? Nu!
-Nici daca iti promit ca iti voi da puterea pe care ai vrut-o mereu? Puterea pentru a ajunge criminalul numarul 1? Spune zambaret invartindu-se pe langa mine.
-De unde stii ca mereu am vrut sa fiu cel mai bun criminal?
-Toti criminalii vor asta. Plus ca te-am urmarit.
-Stai, ce?
-Nimic...Deci, ce zici? Batem palma? Ma intreaba intinzandu-mi mana ce este inconjurata de o flacara albastra. Hmm..nu stiu ce sa zic. Pare cam dubios...Si totusi...
-Fie. Batem palma. Ii raspund dand mana cu el iar flacara se stinge. Ce trebuie sa fac?
-Sa ii aduci pe prietenii tai maine la depozitul vechi de pe strada 3 la ora 19:30. Sa nu intarzii!
-Am inteles.Deoadata ma trezesc intr-o camera necunoscuta. Vreau sa ma ridic dar simt o durere puternica in zona abdomenului. Atunci observ ca sunt bandajat. Oh, imi amintesc acum. Ben m-a injunghiat.
-Oh, te-ai trezit? O aud pe Lucy care imi aducea o tava cu clatite si un pahar de suc. Cum te simti?
-Mai bine...cred. Vreau sa ma ridic, insa ea imi face semn sa stau jos.
-Rana ta nu este grava, insa trebuie sa ramai cateva zile la pat. Eu am facut tot ce am putut. Sper sa iti revi. Imi zambeste si da sa plece.
-Stai...
-Huh? Ce e?
-Uhm...nimic, nu mai conteaza.
-Bine atunci. Odihneste-te! Imi spune si iese pe usa.
Pentru o secunda era sa ii spun totul. Insa nu pot. Trebuie sa isi aduca singura aminte.
-Sper ca nu ai de gand sa ma tradezi, asa-i? Ma intreaba tipul din fata mea.
-Desigur ca nu.
-Ai face bine. Altfel intelegerea pica iar tu vei primi o pedeapsa.
Sa nu uiti. Maine la depozit. Imi spune inainte sa dispara razand.------------------------
Eh? Mai e plictisitor sau nu?
Sper ca nu. Nu uitati sa votati capitolul si sa imi lasati o parere in comentarii ca sa stiu daca va place si daca mai continui cu cartea sau nu. Noi ne revedem in capitolul urmator. Paa! ^^*capitol necorectat*
CITEȘTI
Criminala din mine (Ben Drowned f.f.)
FanfictionLucy Karlsson, o fata in varsta de 17 ani are o viata minunata alaturi de parintii si prietenii ei. Insa o veste neasteptata ii da peste cap toata lumea. Dupa ce isi paraseste prietenii si viata din Florida se indreapta spre Alabama. Acolo, la noul...