Capitolul 16

708 63 5
                                    

Lucy pov.

Astazi mergem sa il luam pe Ben de la spital. Intr-un final poate reusesc sa-i spun ce simt. Am plecat vioaie alaturi de Alex spre cladire, insa cand am ajuns acolo am ramas uimita.
-CE VRETI SA SPUNETI CU ASTA?!
-Ne pare rau, domnisoara, insa pacientul despre care vorbiti a plecat ieri seara.
-SI NU L-ATI OPRIT?! Ma rastesc la asistenta dand cu pumnul in biroul acesteia.
-Lucy, linisteste-te!
-N-Ne pare rau, insa nu am putut face nimic. Era prea hotarat, iar noi eram prea ocupati.
-Ce se intampla aici?! O voce groasa rasuna in camera urmand sa se faca liniste. Un doctor a iesit dintr-un cabinet si ne-a dat afara in suturi. Aparent, nu mai avem voie sa punem piciorul in spital. Halal medici...
-Ce ti-a venit?! Daca se mai intampla ceva, noi ce o sa facem?!
-Vedem noi. Acum trebuie sa-l gasim pe Ben!
-Tu glumesti? Poate fi oriunde! Eu nu ma duc sa-l caut pe dobitocul ala.
-Alex...Esti fratele meu, ar trebui sa ma ajuti in situatii de genul asta.
-Dar...dar...Off, fie!
-Yaay, merci!
Am inceput sa il cautam prin padure, la cabana, in oras, la sala de jocuri, la scoala...oriunde ne duceam nu gaseam nici un indiciu. Unde poate fi baiatul asta?! Ma asez abatuta pe o banca si oftez adanc.
-Daca nu il mai gasim niciodata?
-N-are cum. Trebuie sa fie pe undeva pe aici.
-Daca a iesit din oras? Daca a iesit din tara?! Cum o sa il mai gasim?!
-Hei, mai usor. E baiat mare. Se descurca el.

Imi las capul in palme si dau frau liber catorva lacrimi. Toata seara m-am gandit doar la Ben. Nici macar nu puteam apela la politie, deoarece e posibil sa il recunoasca drept criminal si nu vreau sa il pierd de tot. Si totusi...de ce a plecat? De ce nu putea ramane cu mine? Si cu Alex? Nu inteleg...
Of...Ben..

Ben pov.

-Pa, Ben..
-Pa...
Usa de la cabinet se inchide in urma lor iar eu ma bag la somn. Maine voi putea pleca de aici. Cum inchid ochii ma loveste brusc o durere de cap iar soaptele incep sa rasune prin camera. O imagine imi apare in fata ochilor iar pe fata mi se formeaza un zambet larg. De mult timp n-am mai avut un asemenea acces.
Ma ridic din pat, ma imbrac si ies din cabinet indreptandu-ma spre iesire. Toti doctorii si toate asestentele incercau sa ma opreasca, insa nu-i ascultam. Am reusit sa ies din cladire si am luat-o la fuga prin oras. Acum pot sa ma razbun.
Sper ca Lucy nu o sa se supere ca am plecat asa fara sa-i spun. Mai bine ii las un bilet.

Am ajuns acasa si se pare ca amandoi dorm. Intru in liniste si incep sa scriu ceva pe un bilet pe care il lipesc pe frigider. Nu o sa se supere, nu? Neeh, sigur nu se supara.

Anonim pov.

-Mai, mai, mai... Ce avem noi aici? Se pare ca micutul Ben s-a decis sa fuga de acasa. Buna treaba, Alex. Joaca-ti rolul in continuare. Si ai grija ca cei doi porumbei sa nu se mai intalneasca vreodata.
-Am inteles, sefule. Lasa totul in seama mea.
-Hahaha...prostii aia nici nu stiu ce i-a lovit. Curand totul se va termina, iar lumea va cadea la picioarele mele. Viata nu e mereu roz precum credeti voi.

Lucy pov.

Ma aflam pe canapeaua din sufragerie. Am cutreierat tot orasul si nici urma de el. Nici un indiciu. Incep sa cred ca nu il voi mai gasi niciodata.
-Lucy, nu mai fi asa suparata. Ce-ai zice daca ti-as face un ceai sa te mai relaxezi?
-Da...merci..
Alex merge in bucatarie, iar cand deschide frigiderul observ un bilet. Oare e de la Ben?
-Alex!
-Ce?
-Ce-i biletul ala? Spun aratand spre frigider.
-Ce bilet? Alex smuceste biletul de pe friguder si il rupe in bucati aruncandu-l la cos. Oh, aia? E doar lista mea de cumparaturi de ieri. Am uitat sa o iau de acolo.
-Oh...ok.
-Sperai sa fie un bilet de la Ben, nu-i asa?
-Da...Dar imi fac sperante degeaba. Oricum, eu ma duc sa ma culc. Noapte buna.
-Ce? Pai si ceaiul?

---------------------------------
Ce lume? M-am intors cu un nou capitol pe "minunata" mea carte care mai are puțin și face 500 de vizualizări.  Chiar nu așteptam la asta :))) Mulțumesc mult ca îmi urmăriți cartea care...mda, nu e cine știe ce și nu știu ce vedeți la ea, dar în fine...
Nu uitați de vot și com iar noi ne revedem în capitolul următor.  Paa! ^^

Criminala din mine (Ben Drowned f.f.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum