Capitolul 12

1K 70 4
                                    

Intru incet in casa sperand ca inca doarme, dar atunci cand ma intorc spre canapea nu vad pe nimeni. Eh, poate s-a culcat. Ma pun pe canapea si mananc resturile de pizza pana ce usa se deschide si pe ea intra Ben cu fata in pamant.
-Off, nu are rost... Am cautat peste tot! Unde naiba...Spune dar se opreste cand ma vede.
-Ben? Il intreb cu o bucata de pizza in gura. El se grabeste spre mine si imi pune cutitul la gat.
-Cine esti si ce ai facut cu Lucy?!
-Ben, idiotule! Eu sunt Lucy!
-Si de unde stiu eu asta?
-Pai, sa vedem. Ai venit la mine acasa si te-am batut de 3 ori la Mortal Kombat, mi-ai ascuns ca traiesti in padure intr-o cabana si esti criminal, era sa ma omori in padure, te-ai mutat la mine din cauza acceselor...Sa mai continui?
-Nu. E ok. Dar ce naiba ai patit?!
-Pai, m-am gandit ca daca tot sunt cautata de politie sa imi schimb look-ul. Asa ca am plecat in oras cat dormeai tu si m-am dus sa ma tund scurt si sa ma vopsesc. Apropo, tu de ce ai plecat?
-De ce oare?! M-am trezit ca sunt singur si m-am dus sa te caut. Am umblat prin tot orasul si tu nicaieri! Ba chiar am dat de un dubios in parc. Mi-am facut griji pentru tine.
-Ei bine, ti-ai facut griji degeaba. Eu ma duc sa ma culc. A, si vezi ca maine merg la cumparaturi pe la 9. Nu ma astepta.
-Bine, vezi sa ai grija.
-Cum zici.

   Alex pov.

  Ce noroc poti avea sa dai de cunostinte vechi...Of, Lucy, nici nu sti cat am asteptat sa te revad. Sincer, nu prea ma mira faptul ca a devenit criminala. Trebuia sa se intample candva. Inca nu pot uita accesele pe care le avea cand era mica. A avut noroc ca s-a linistit o vreme, insa se pare ca au revenit.
Ma indepartez de zona in care ne-am intalnit si merg spre casa, insa sunt oprit de un baiat mai scund decat mine, blond, cu ochii albastrii si imbracat tot in verde.
-Hei, ai vazut cumva o fata nu prea inalta, bruneta cu parul lung, si cu ochii albastrii? Si sunt destul de sigur ca purta ceva haine negre.
Hm...deci el e prietenul de care pomenea Lucy. Sa inteleg ca din vina ta i-au revenit acele accese. Mai bine nu-i spun. Din cate am inteles eu bine, nu vrea sa afle ca ucide lumea in continuare.
-Nu stiu despre cine vorbesti. Spun nonsalant dupa o vreme.
-Adica nu ai vazut-o?
-Nu.
-Huh...bine, voi pleca acum. Spune cu privirea in pamant si trece pe langa mine.
Deci el e prietenul tau, huh? Nu pare un criminal asa de priceput, dar nici incepator nu e. Ma intreb ce vede Lucy la tipul asta.

  *Dimineata, ora 09:06*

   Lucy pov.

  Astazi e duminica iar eu tocmai ce merg spre padure. Am intarziat cateva minute, dar nu cred ca se supara. Dau coltul si il vad pe Alex stand in fata padurii cu mainile in san si cu o mutra plictisita.
-Sper ca nu te-ai suparat ca am intarziat.  Spun si ii zambesc celui care se uita la mine confuz. Acum ca e lumina afara il pot observa mult mai bine. Are parul negru si ochii albastrii. Nu arata deloc ca un criminal. Poarta blugi albastrii si un tricou negru iar pe deasupra un hanorac gri.
-Cine naiba esti?
-Lucy, idiotule.
-Dar tu nu arati ca Lucy...
-Stiu, dupa ce ne-am intalnit aseara m-am dus sa ma tund si sa ma vopsesc.
-Ok, dar de ce?
-Pai...dupa primul meu acces am ajuns sa omor o persoana si sa fiu cautata de politie, deci am ales sa imi schimb infatisarea ca sa nu ma recunoasca. Acum ma antrenezi sau ce faci?
-Vino dupa mine. In mijlocul padurii se afla o cabana parasita iar mai in colo de ea este un luminis. Te vei antrena acolo.
-Ok, si in ce consta antrenamentul asta mai exact?
-Pai, pentru inceput, te voi invata cateva trucuri. Adica iti voi aduce o victima si vei studia pe ea. Te voi invata momentul potrivit in care sa ataci, punctele vitale in caz de orice si cum sa nimeresti o tinta de la o distata mare. Dupa ceva timp iti voi aduce alta victima pe care imi vei dovedi ca ti-a ramas ceva in cap de la lectii.
-Mai pe scurt, voi merge la o altfel de scoala si voi da un test. Minunat!
-Am ajuns. Iar asta este victima ta. Spune luand sacul de pe capul tipei care statea pe jos speriata si plangea.
-Pentru inceput vreau sa exersezi aruncatul la tinta pe copaci, iar dupa pe o tinta in miscare. Spune uitandu-se spre tipa la ultima parte, ea scotand un chitait cand aude. Pe copacul din fata este desenata o tinta. Ti-am adus mai multe cutite, tu trebuie sa nimeresti tinta in centru in asa fel incat sa nu cada cutitul din copac.
Alex imi rastoarna la picioare un sac cu mai multe cutite de diferite marimi. Eu iau unul si ma concentrez asupra tintei. Tintesc si arunc insa cutitul se loveste de copac si cade la pamant.
-Fir-ar...
-Doar nu te asteptai sa-ti iasa din prima, nu?
-Normal ca nu. Ii raspund si continui sa arunc in tinta insa cand raman cu un singur cutit ma opreste.
-Esti prea incordata. Mai relaxeazate. Lasa mana moale si nu tine cutitul prea strans, altfel nu zboara cum trebuie. Tu ti cutitul stramb ceea ce nu te avantajeaza. Lasa-ti greutatea pe piciorul din spate, iar cand arunci mut-o pe piciorul din fata. Astea sunt trucurile pentru a nimeri tinta. Acum arunca.
Ma concentraz pe centrul tintei, parcurg toti pasii pe care Alex mi i-a spus si arunc. Inchid ochii si astept sa aud cum cutitul cade pe pamant, insa nu aud decat cateva aplauze. Deschid ochii incet si privesc cutitul infipt in centrul tintei.
-Wow...eu chiar am facut asta? Sigur nu l-ai infipt tu cat tineam ochii inchisi?
-Nu, nu m-am atins de cutit. Acum ca te descurci la aruncat, sa exersam si pe tinta miscatoare. Pentru asta trebuie sa sti exact momentul potrivit in care sa arunci. Adica lasi tinta sa fuga o vreme, timp in care ii analizezi miscarile. Cand esti sigura pe tine arunci cu toata puterea in directia tintei si astepti sa intre cutitul in ea. Insa...tinta se poate misca tot inainte sau in zigzag. Daca se misca tot inainte e usor insa daca e in zigzag trebuie sa tintesti in directia opusa.
-Da, da, am inteles. Sa vina victima!
Alex ii da drumul fetei care o ia la fuga tipand. Se misca in linie dreapta deci e mai usor. Ma pun in pozitia pentru aruncat si ii studiez miscarile iar in urmadoarea secunda cutitul zbura din mana mea si se opri in piciorul fetei. Aceasta a cazut la pamant si a inceput sa injure.
-Am reusit!
-Bravo! Cam atat pentru astazi. Drept recompensa poti tortura fata.
-De cand astept asta! Strig si o iau la fuga in directia ei. Dupa ce ma joc putin cu corpul ei il arunc undeva in tufisuri si ma sterg de sangele de pe maini. Am incercat sa lucrez cat mai curat pentru a nu-i da de banuit lu-i Ben.
-Gata joaca?
-Dap! Ii raspund zambind si-mi ling sangele de pe mana.
-Ih...acru. Nu-mi place sangele asteia.
-Poate devi canibala.
-Ma indoiesc.
Iesim din padure si imi iau hanoracul pe mine (l-am dat jos inainte sa o torturez pe tipa.)
Alex pleaca la el acasa, nu inainte sa-mi spuna ca urmatoarea intalnire e maine seara la ora 12.
Am incercat sa-mi ascund petele de pe maini si de pe fata cu hanoracul. In scurt timp am ajuns acasa. Intru in liniste si inchid usa dupa mine. Dau sa urc scarile dar vocea lui Ben ma opreste.
-Si, ce ti-ai luat?
-Nimic. Nu mi-a placut nimic.
Ii raspund fara sa ma intorc spre el si urc la etaj.

------------------------------------
Heeeeii...Ce faceti...?
Scuze ca am postat atat de tarziu, insa cum a inceput vacanta am avut mai mult timp pentru mine si am vrut sa vad cat mai multe anime-uri iar apoi mi-am dat seama ca am o carte la care lucrez sii...mda, stiu, nu e o scuza prea buna. Dar ma iertati, nu? Nu...? Ok...
Daca v-a placut nu uitati sa lasati un vot si un comentariu si ne vedem in capitolul urmator. Paaa!

Criminala din mine (Ben Drowned f.f.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum