Ok lume, gata! Am inteles! Vreti volumul doi? Va dau eu volumul doi! Poate e ciudat dupa...aaa...cat naiba a trecut?
Poate e ciudat dupa atata timp sa pun un capitol random in care sa spun ca fac volumul 2 insa nu conteaza. Dar wtf cartea asta a strans peste 7 mii de vizionari. E mai cunoscuta decat seria cealalta de carti. (Nu cred ca o stiti, e cu un anime heh) Ati devorat cartea asta cu totul. Asa ca dupa atatea mesaje si rugaminti de la voi (si amenintari de la Jeff) m-am decis sa fac si volumul 2.DAR! Tin sa precizez ca timpul meu liber este foarte limitat in ultimul timp. Scoala ma omoara la propriu si nu mai am timp sa ma ocup de pasiunile mele. In tot acest timp cat am fost inactiva am incercat sa vin cu o idee de carte noua sau cu volumul 2 la aceasta carte insa planurile picau mereu. Trebuie sa ma intelegeti ca nu am cum sa ma ocup doar de Wattpad.
ASA CA din acest moment primul capitol este deja postat, trebuie doar sa cautati cartea pe pagina mea de profil si sa intrati pe ea. NU voi avea o data exacta in care voi posta capitol nou, o voi face cand imi permite timpul. Iar voi NU veti face spam cu comentarii de genul "cand pui next?" sau "de ce nu mai postezi?" pentru ca la un moment dat devine stresant si pare mai mult o obligatie, nu intelegeti gresit. Daca cumva nu am posibilitatea sa postez pentru o perioada lunga de timp va voi anunta intr-un capitol separat. NU voi mai face nota autorului.(asta nu e prea importanta, oricum nu prea o citeste lumea) Daca unii dintre voi aveti idei pe care vreti sa le propuneti in comentarii sunteti bine veniti. Cu toate acestea NU voi folosi ideile voastre exact asa cum sunt date. Le voi schimba daca este cazul insa nu in intregime, ci cat sa fie pe placul meu in totalitate. La fel si cu intrebarile, le puteti pune oricand in comentarii. Va voi raspunde la ele. (asta daca nu sunt intrebari de genul celor date ca exemplu mai sus)Sper ca am clarificat totul. Intrati pe profilul meu si veti vedea cartea acolo. Sper ca nu ati sarit peste partea aceasta deoarece este importanta si vreau sa tineti cont de conditiile acestea.
Ne vedem in volumul 2.
CITEȘTI
Criminala din mine (Ben Drowned f.f.)
FanfictionLucy Karlsson, o fata in varsta de 17 ani are o viata minunata alaturi de parintii si prietenii ei. Insa o veste neasteptata ii da peste cap toata lumea. Dupa ce isi paraseste prietenii si viata din Florida se indreapta spre Alabama. Acolo, la noul...