Capitolul 17

749 64 3
                                    

   Ben pov.

    Iata ca am ajuns si in orasul in care a inceput totul. Hmm...cate amintiri. Imi amintesc momentul in care m-am imprietenit cu Lucy, toate acele dati cand am petrecut timp impreuna, dar si...moartea mea. Insa acum nu am motiv de plans. Incep sa merg incet pe strada intunecata destinatia mea fiind inchisoarea. Cu greu imi abtin zambetul si simt cum sangele incepe sa-mi curga pe obraji. Ajung la inchisoare si privesc din intuneric cum barbatul este eliberat. Dupa ce ii dau drumul acesta pleaca spre casa. Il urmaresc din umbra ferindu-ma din cand in cand de privirile lui nesigure. Ma conduce inconstient pana la casa lui apoi intra si incuie usa dupa el. Nici o usa nu ma tine departe de razbunare. Fortez geamul si intru in camera intunecata. Astept pana ce barbatul se culca dupa care actionez. Intru la el in camera si il imobilizez. In acel moment el deschide ochii brusc si ma priveste terifiat cum legan cutitul in fata lui.
-Ci-Cine esti?!
-Of, draga tata, m-ai uitat deja? Sunt eu, fiul tau pe care l-ai omorat.
-B-Ben..? Dar cum ai...?
-Nu asta e important acum. Ce e important este ca am venit sa iti intorc favorul.
-Ben, doar nu ii vei face asta propriului tau tata, nu?
-Vai, ce urat din partea mea...Desigur ca nu-i voi face asta tatalui meu. Iti voi face asta tie. In fond...pentru mine nu mai esti tatal meu.
Incep sa rad fara sa-mi dau seama si simt cum ochii mi se schimba de tot. Fata uimita si speriata a tatalui meu ma face sa rad si mai tare. Incep sa-i fac zgarieturi pe fata si pe corp. Ii bag lama cutitului in ochiul drept vrand sa-l scot, insa usa se deschide brusc iar o voce cunoscuta mie rasuna in camera cu un ecou.
-Ben!!
Raman impietrit o secunda dupa care ma intorc spre fata care ma privea din tocul usi cu lacrimi in ochi.
-Lucy? Ce cauti aici? Intreb scotandu-i ochiul imbecilului si astupandu-i gura ce incepea sa tipe. Taca-ti fleanca!
-Am venit sa te aduc acasa. Te-am cautat peste tot, de ce ai plecat in alt oras doar ca sa ucizi oameni?
-Nu e vorba de asta, doar ca...am avut un fel de viziune cu tatal meu eliberat si am venit sa ma razbun.
-Vrei sa spui ca...
-Da. El e tatal meu. Ma intorc la tatal meu ce incepea sa se zbata si ii despic burta incepand sa ma joc cu organele lui pana isi da duhul. Continui sa ii mutilez trupul fara viata pana ce sunt inconjurat de doua brate subtiri.
-Imi pare rau daca te-am ingrijorat prea tare.
-Am crezut ca m-ai parasit...
-Nu te-as putea lasa singura. Sti bine asta. Spun raspunzandu-i la imbratisare si stergandu-i lacrimile. E atat de fiarava...nu as putea s-o las singura.
Dintr-o data usa se da de perete iar Alex intra in camera gafaind.
-Insfarsit! Rapida mai esti...Ben?
-Am...hei?
-Ce-i cu tine aici?
-Am venit sa-l omor pe taica-miu.
-Si nu puteai sa ne anunti si pe noi?
-Scuze?
-Hai mai repede acasa pana nu vine politia sau ceva.

  Lucy pov.

  De cand ne-am intors acasa eu si Ben am stat aproape tot timpul impreuna jucand jocuri video. Insa ceva era ciudat. Alex ne tot privea cum stam impreuna si parea foarte suparat. Cred ca merg sa vorbesc cu el.
-Ben, sti cumva ce a patit Alex?
-Nu, de ce?
-Nu stiu...pare suparat. Ma duc sa vorbesc cu el.
-Te astept.
Ma ridic de pe canapea si urc la etaj unde ma indrept spre dormitorul lui Alex. Bat la usa si aud un "intra" stins. Intru in camera si il vad pe Alex stand la calculator si parand in continuare suparat.
-Ce vrei?
-Aaa...Am venit sa vad ce faci.
-Stau. Acum pleaca.
-Alex, ai patit ceva?
-Nu.
-Esti sigur ca...
-Pentru numele Lui Dumnezeu! Sunt bine! Se rasteste la mine ridicandu-se de pe scaun. Ma dau cativa pasi inapoi si il privesc cum se apropie amenintator de mine.
-Vrei sa sti adevarul? Tu esti motivul pentru care sunt suparat. Tu si criminalul ala verde. Din cauza voastra Andrew e mort iar acum nu mi-a mai ramas nimic! Se rasteste la mine si imi pune cutitul la gat.
-Andrew? Ce vrei sa spui? Atunci Alex isi coboara privirea in pamant si zambeste.
-Oh, corect. Voi nu stiti adevarul. Vezi tu...totul a fost o minciuna. Faptul ca Andrew m-a pacalit sa va aduc la depozit a fost doar parte din planul lui. El stia dinainte ce se va intampla. Era totul planificat, inclusiv moartea lui.
Vezi tu, Andrew a format o asociatie secreta de asasini. M-a angajat si mi-a dat ordine sa te omor.
-Dar, de ce pe mine?
-Andrew omoara criminali incepatori pentru a ii invia mai apoi. Dupa ce esti inviat puterea ti se amplifica. Planul lui era sa isi formeze o armata de recruti cu care sa cucereasca lumea. Te-a ales pe tine deoarece aveai potential.
-Dar, daca el a murit, de ce inca incerci sa ma omori?
-Ordinele trebuie duse pana la capat si indeplibite. Pana nu imi fac datoria, nu pot avea liniste.
-Alex, esti fratele meu pana la urma, chiar mi-ai face asta?
-Sa inteleg ca nu ai vazut. Ai observat ca nu semanam deloc? Nici la infatisare si nici la comportament? Ei bine, e din cauza ca te-am mintit. Nu sunten frati.
  La auzul cuvintelor lui am tresarit iar lacrimile au inceput sa imi curga pe obraji.
 

    M-a...Mintit...?

  ----------------------------------
Wow...Frumoasa intorsatura de situatie, nu? Imi pare rau sa va spun dar cartea se apropie foarte tare de sfarsit. Ei bine, daca v-a placut nu uitati sa lasati un vot si un comentariu iar noi ne intalnim in capitolul urmator, posibil ultimul...Paaa! ^^

 

Criminala din mine (Ben Drowned f.f.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum