Alex pov.
Ma trezesc in acelasi pat in care m-am trezit si data trecuta. Ma doare rana de mor, insa ma ridic in picioare si merg la parter.
-Neata... Ii salut pe cei doi care se uitau la TV.
-Neata...
-Stai, tu ce cauti aici? Parca ti-am spus ca vei sta cateva zile la pat.
-Dar nu ma mai doare rana. Mint. Ma doare de mor, dar noroc ca stiu foarte bine sa ma ascund.
-Da-mi sa vad. Imi da o parte din bandaje jos si inspecteaza rana.
-E mai bine, dar nu foarte. Oricum, daca nu te doare inseamna ca o sa se inchida incurand. Acum hai, trebuie sa-ti schimb bandajele.
-Vin...
Ne ducem in baie de unde ia o trusa de prim ajutor si scoate niste bandaje curate.
-Auzi, ce-ar fi sa iesim cu totii in seara asta? Sa ne mai cunoastem si noi. Si poate nu ma mai detesta Ben.
-Ben nu te detesta. Doar...nu te cunoaste. Dar, da. Suna bine.
-Bine atunci. La ora 19:00 plecam.
-Ok.
Lucy termina de inlocuit bandajele apoi merge la parter sa pregateasca pranzul.
Eu am ramas in aceeasi camera in care m-am trezit sa meditez situatia. Oare e bine ce fac?
-Normal ca e bine, cap sec! Apare Adrew in camera.
-Tu ce cauti aici? Si cand ai venit?
-Nu sunt aici, asta e o holograma. Te inspectez ca sa stiu ce si cum se petrece.
-Am..bine. Dar de ce ii vrei pe Ben si Lucy?
-Nu e important! Ce e important e sa ma ajuti. Nu uita. Depozit, ora 19. Dupa asta dispare lasandu-ma intr-o liniste totala.*ora 19:25*
-Alex, unde ne duci mai exact? Ma intreaba Lucy putin nesigura de situatie.
-O sa vezi.
-Mai avem mult de mers?
-Defapt, am ajuns.
-Alex, ce-i asta?
-Un depozit, nu se vede? Veniti!
Cei doi sovaie o clipa dupa care ma urmeaza. Inauntru era bezna, abia vedeam pe unde merg. Am inaintat pana ce un zgomot puternic s-a auzit. Usile si gramurile s-au inchis iar noi am ramas blocati acolo.
-Alex, ce tot faci?! Deschide imediat usile! Se ratoieste Lucy la mine cand vede ca usa e incuiata.
-Dar nu eu le-am incuiat.
-Atunci...cine..? Ne intraba Ben uitandu-se in jur.
-Eu...
In spatele nostru se aprinde un bec iar Andrew apare in lumina.
-I-am adus. Acum ce vrei sa faci?
-Asta. Apasa pe un buton de pe telecomanda lui iar deodata ma trezesc inchis intr-o cusca.
-Nu asa ne-am inteles! Strig printre gratii, insa el incepe sa rada.
-Nu ma intereseaza. Momentan nu am treaba cu tine, ci cu voi doi.Lucy pov.
In aceasta seara trebuia sa mergem in oras ca sa ne cunoastem mai bine, iar eu ajung intr-un depozit parasit incuiata iar acum legata cu lanturi.
-Ben..? Ce naiba se intampla aici?!
-As vrea si eu sa stiu... Imi raspunde in timp ce se chinuie sa-mi dea lanturile jos.
-Nu te mai chinui atat. Nu cu ea ai treaba, ci cu mine.
-Ce naiba vrei de la mine? Ochii lui Ben s-au transformat iar acum erau negrii cu pupila rosie iar sangele a inceput sa-i curga pe obraji.
-Vreau puterea ta. Vreau sa ne duelam. Daca castig, mi te vei alatura, insa daca pierd va voi lasa in pace.
-Ben, nu face asta!
-Accept... Tipul incepe sa rada si ii arunca lui Ben un cutit.
-Vezi ca vin... Spune zambind si sare pe Ben reusind sa-i faca mai multe zgarieturi adanci. Atunci vreau sa ma ridic sa-l ajut, dar am uitat ca sunt prinsa in lanturi. Ben, orice ai face, nu muri.Ben pov.
Andrew sare pe mine incercand sa-mi bage cutitul in piept insa reusesc sa ma apar indeajuns incat sa imi poata face doar niste zgarieturi adanci. Il atac cu cutitul insa n-am reusit decat sa il zgarii pe obraz, lucru care l-a facut sa rada. Se apara folosind cutitul iar cu cealalta mana imi trage un pumn ce ma face sa cad pe jos si sa-mi scap cutitul.
-Poate ca esti puternic, dar eu sunt mai rapid decat tine.
Se napusteste asupra mea si incepe sa ma taie pe fata si pe corp. Cand insfarsit credeam ca am invatat cum sa ma apar de el am simtit o durere imensa in piept ce m-a facut sa tusesc cu sange si sa cad pe jos. Imaginea incepe sa se incetoseze iar inainte sa cad in intuneric am putut-o auzi pe Lucy cum ma striga.Lucy pov.
-Ben! Il strig pe cel intins pe jos simtind cum fata imi este invadata de lacrimi.
-Pai, a fost mai usor de batut decat credeam. Hmm...pare cam...mort. Eh, asta e.
-Asta e?!
-Huh?Hm, poate tu mi te vei alatura...
-Niciodata!
-Mai vedem noi...Apropo, cum te mai inpaci cu fratele tau?
-F-frate?
-Ce? Nu ti-a spus?
-Cine si ce sa-mi spuna?
-Alex este fratele tau mai mare.
-Huh?
-Ce naiba faci?! Striga Alex din cusca.
-Ce e? Am facut eu ceva gresit?
-Da! Pe langa faptul ca l-ai omorat pe Ben i-ai mai si spus lui Lucy ca sunt fratele ei?! Trebuia sa-si aduca aminte singura!
-Stai...deci tu chiar esti...?
-Da, Lucy. Sunt fratele tau.
-D-Dar cum..?
-Iti spun eu. Cand parintii vostrii v-au nascut ati copilarit doar cativa ani impreuna urmand ca pe tine sa te o dea la orfelinat iar pe Alex la rude. Cu timpul amintirile tale legate de familie au disparut si ai uitat complet de fratele tau. Dupa ce te-ai mutat din oras si Alex s-a mutat in orasul nostru, urmand sa devina un criminal necunoscut. Cand acesta a aflat ca te-ai mutat in oras a incercat sa dea de tine si te-a cunoscut in parc.
-De unde naiba...Nu ne mai urmari, ciudatule! Striga Alex incercand sa iasa din cusca, insa nu era de nici un folos.
-Iar, acum...
Andrew ridica cutitul sau de pe jos apropiindu-se de mine si...-----------------------------------
Suspaaaans... Ce se intampla? Am inceput si eu cu suspansul? Pare rau :)))
Si cam atat a fost pentru capitolul de azi. Nu uitati sa lasati un vot si o parere in comentarii iar noi ne vedem data viitoare. Pa-pa! ^^
CITEȘTI
Criminala din mine (Ben Drowned f.f.)
FanfictionLucy Karlsson, o fata in varsta de 17 ani are o viata minunata alaturi de parintii si prietenii ei. Insa o veste neasteptata ii da peste cap toata lumea. Dupa ce isi paraseste prietenii si viata din Florida se indreapta spre Alabama. Acolo, la noul...