¦ Specjalnie dla Annolisy prs. Lisiastego¦
X Oczami Chrisa/Foxiego X
To ona. Napewno. Opowiadała mi o ojcu, a ja nie posłuchałem. Teraz pewnie zginie i ona. Wszytko moja wina. Mogłem z nią uciec jak mówiła, ale czemu sama nie uciekła? Może mnie za bardzo kochała? Nie chciała mnie zostawić samego?
-Coś się stało? - Spytał brunet z misimi uszami.
-A nic. Tylko... moja siostra tu była. A teraz pewnie przeze mnie zginie.
Łzy zaczęły mi się cisnąć do oczu.
-Spokojnie nic się jej nie stanie.
-Łatwo Ci mówić. Ty nie znasz mojego ojca tak jak ja. On ciągle siedział nad tymi robotami. Projektował je dla mnie, ciebie i reszty. A teraz? Siedzimy tu, a to wszytko bo nie posłuchałem swojej siostry.- Łza poleciała mi po policzku.
-Tak wiem to. Ale przynajmniej widzimy się normalnie tylko mamy uszy i ogony. No a ty jeszcze hak i opaske na prawym oku.
-Kiedyś uwielbiałem piratów, dlatego on zrobił dla mnie taki strój. A moja siostra. Kocha białe lisy więc pewnie bęezie miała też strój lisa.
X Oczami Amy X
Byłam w jakimś magazynie? Stolik. Mały czarny stolik z kostiumem białej lisicy i głos w tle.
-Podoba Ci się? Jeżeli chcesz możesz do niego trafić.
Natychmiastowo wstałam z łóżka.
To tylko sen.
Wstałam z łóżka i poszłam do łazienki się ogarnąć. Ubrałam fioletowy sweter z czarną gwiazdą i dżinsowe spodnie. Wyszłam z domu i poszłam do pizzeri. Coś mnie tam ciągnęło. Ciągnęło mnie tam Pirate Cove. Ten lis. Był taki, znajomy.
X Oczami Chrisa/Foxiego X
To ona? Co ona tu robi?! Niech ucieka. Niech tu nie przychodzi!
-Chris?- Odezwała się do mnie.
Pokiwałem głową w górę i dół.
-Ale jak? Jak stałeś się robotem?!
Zobaczyłem obraz mojego ojca, który spojrzał na mnie i przyłożył palec do ust. Wzruszyłem ramionami na znak "nie wiem". Podeszła do mnie i mnie przytuliła. Odwzajemniłem gest i poszedłem za kurtyne, a ona poszła.
CZYTASZ
Jak mogłeś... Tato || Fnaf [Zakończone]
FanfictionAmy mieszka ze swoim bratem i ojcem w zwyczajnym domu jej ojciec postanawia zrobić jej piękny prezent, lecz czy to nie był błąd? Amy- 15 letnia dziewczyna wychowała się bez matki, jej bff Ann wyjechała do Rosji, jak potoczą się jej losy? ...