VEE İSTEE UCAK SEOULAİRPORT A İNDİİ
Kalbin oyle hizli atuyordu ki. Yillardir hayalini kurdugun ani yasiyordun. Sanki Kore ye ayak basinca bidaha hic geri donmek istemeyecekmissin gibi geliyordu. Sanki burda askini bulacaktin.(umarim herkese nasi olur ajdjxhjs)
Aksam olmak uzereydi. Yaninizda nakit para olmadigi icin yurumek zorunda kaldiniz. Tam aksam olmustu ve issiz bir sokaktan geciyordunuz. Havanin soguk olacagini sanmiyordunuz ama yazin ortasinda kis yasaniyordu sanki. İlerden sarhos bir grup geliyordu. Kacmak icin cabaliyordunuz ama cikmaz sokaga girmistiniz.
Uzerinize geliyorlardi. Siz hem korkuyor,hem de usuyordunuz.
Sen dayanamiyordun. Bayilmak uzereydin. Bir ses duyuyordun ama gozunu acamiyordun. Bu ses kimindi? Sesin sahibi seni kucagina aldi. Kuzenlerinde pesinizden geliyorlardi. SONRASİ KARANLİK...
SABAH
Sabah kuzenlerinin dedikodusu ile uyandin.
1. Kuzen - ama cok guclu ve cok yakisikli yaa.
2. Kuzen - aynen. Keske (sen) in yerinde olsaydik.
Sen- niye noldu ki? Biz nerdeyiz?2. Kuzen - ooo prenses uyandinmi
Sen- uyandim ama ne prensesi ayrica sorularima cevap verin.1. Kuzen - tamam tamam. Bak dun gece issiz bir sokaktan gecerken sarhos birileri geliyordu bizde kacmaya calisirken cikmaz sokaga girmisiz. Bize geliyolardi ki sen bayildin.Sonra Got7 in tamami geldi ve Jackson Wang oppa seni kucakladi bizide cagirarak yurtlarina getirdiler.
Anyeonghaseyo umarim begenmissinizdir JACKSON OPPA
cok seviyorum ya Got7 dan oppam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GOT7 JACKSON İLE HAYAL ET! (Tamamlandı)
FanfictionBazen her istediklerin olmayabilir ama yinede HAYAL ET !