BOLUM 9

737 33 3
                                    

Got7 provada sarki soylerken sende mirilidaniyordun. Bambam senin mirildanisini duydu.

Bambam- sesin cok guzel bide sarkiyi sesli olarak soylermisin.

Got7 if you do yu soyledin. Cok begendiler. Baska bir sarki daha soylemeni istediler. Sende BEAKHYUN-BEATİFULL (en sevdigim 2. sarki) u soyledin. Biraz dusundukten sonra seninde konserde soylemeni istediler. Seb ilk basta

- ama... Ben yapamam ki

Dedin.

Jb- sesin gercekten cok guzel. Yapabilirsin.

Dedi. Sende kabul ettin.

Hemen Park Jinyoug u aradilar. Ona bir video gondermenizi istedi. Seni soylerken cektiler ve gonderdiler. Park Jinyoung da sesini cok begendi.

Jackson ile birlikte duet yapmanizi istedi. Sarkiya siz karar verecektiniz. Sen

- bence BEAKHYUN & SUZY - DREAM(en sevdigim sarki) i soyleyelim.

Jackson pek o tur sarkilar soylemezdi ama degisiklik olsun diye kabul etti. Provaya basladiniz. İkinizde sarkiyi buyul bir tutluyla soyluyordunuz. Sozlerinin genel anlami askti. Tipki sizin yasadiginiz gibi.

AKSAM

Herkes hazirlanmaya basladi. Sen kiyafetini giydin ve sacini yaptin (medya). Takilarini takicaktin. Buyuk bir heyecanla baktin ve malesefki takilarin odandaydi. (Ahshahsj)

Asagi indiginde herkes seni bekliyordu. Jackson in adeta  gozleri kamasti.

Jackson- seyy... Sen cok guzel olmussun.

Sen- tesekkur ederim.

Dedin ve utandigin icin yanaklarin kizardi.

Konser alanin vardiniz. Once birkac grup cikti. Got7 in sirasi geldiginde sarkilarini soyleyip danslarini yaptilar. FLY,HARD CARRY,İF YOU DO,JUST RİGHT,A hepsini cok seviyordun. Sende icinden sarkilara eslik ediyordun ve iste KAPANİS...

Sen ve Jackson sahneye ciktiniz. Sarkiyi soylemeye basladiniz. Birbirinizin gozlerinin icine bakarak soyluyordunuz.

Sarki bitti. Herkes alkisladi. Selam verip ciktiniz. Yurda donerken Jackson

-cok guzel soyledin.

Sen Jackson a tatli bor gulucuk attin ve yurda vardiniz.

Anyeonghaseyo yazim yanlisi varsa sorry. Vede bu sarkiyi gercekten cok ama cok seviyorum...

GOT7 JACKSON İLE HAYAL ET! (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin