Park Jinyoung un yanına gidip kağıtları imzaladın ve yurda geri döndün. Geldiğinde kimse yoktu. Sadece Jackson vardı. Kendini koltuğa attın. O da koltukta oturuyordu.
sen- diğerleri nerde?
Jackson- dışarı çıktılar ama nereye gittiklerini bilmiyorum.
sen- off
Jackson- ne oldu canın mı sıkıldı.
sen- evet.
Jackson- istersen dans çalışmaya başlayabiliriz.
sen- tamam. ben üstümü değiştirip geliyorum.
Üstüne salaş bir tişört altına siyah bir tayt giydin. Jackson da üstüne sıfır kollu tişört altına diz kapağında şort giymişti.
Jackson öğretmeye başladı. Çok iyi öğretiyordu. Sende hemen anlayıp yapabiliyordun. Akşama kadar çalıştınız. Çok acıkmıştınız. Got6 hala gelmemişti. Yemek yediniz.
Jackson onları aradı. Bugün gelemeyeceklerini söylediler. Jackson neden diye sordu.
JB- kliple ilgili bir sorun çıkmış da onları halledicez.
Jackson- peki benim gelmeme gerek varmı?
JB- hayır yok.
dedi ve telefonu kapattılar. Jackson sana gelmeyeceklerini söyledi.
saat geç olmuştu. ve canınız sıkılmıştı. film izlemeye karar verdiniz. yine korku filmiydi. sen korktuğunda Jackson a sarılmamak için kucağına yastık aldın. en azından ona sarılırım diye. filmin yarılarına doğru Jackson esniyormuş gibi yaparak kolunu senin omzuna attı. sen hemen kalktın. Jackson şaşırdı.
Jackson- neden benden uzaklaşıyorsun (adın). ben sana kötü bişey mi yaptım?
sen- artık duygularımla oynamaktan vazgeç. sen beni üzmekten zevk mi alıyorsun?
Jackson- ben seni üzecek ne yaptım ki?
sen- birgün sana ağşığım diyorsun bir başka gün sadece arkadaşız diyorsun. ben acı çekiyorum neden bunu yapıyorsun ?
Jackson- bak (adın) ben duygularımdan emin olmadığım için öyle demiştin.
sen- o zaman bunca şeyi neden yaptın.
Jackson- ben...
sen- bak jackson benimle oynamaktan vazgeç tamam mı . ben senin kullanıp atabileceğin kızlardan değilim.
dedin. Jackson sana doğru yaklaştı. elini tuttu. sen hemen elini geri çektin. koşarak evden dışarı cıktın. ağlıyordun. nereye gideceğini bilmiyordun. koşarak devam ettin. bilmediğin bir yere gelmiştin. bi anda başın döndü, gözün karardı. yere düştün. etraftan gelen insan seslerini duyuyordun. ambulansı arıyolardı. ama gözünün açamıyordun.
ANYEONGHASEYO SON 8 BÖLÜM KALDI AMA BİTİREMEZSEN UZATIRIM :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GOT7 JACKSON İLE HAYAL ET! (Tamamlandı)
FanfictionBazen her istediklerin olmayabilir ama yinede HAYAL ET !