Sabah kalktiginda kimse yoktu. Normalde bu saate kadar herkes kalkmis olurdu. Butun odalara baktin ama hicbiri yoktu. Salona girdiginde bir mektup buldun. Uzerinde
Got7 ve kuzenlerin elimizde eger bu adrese gelmezsen olurler.
Yaziyordu.
Sen cok telaslandin. Hemen ustunu degistirdin ve kosarak disari ciktin. Butun taxiler dolu oldugu icin kosarak devam ettin. Hic isiklara veya arabalara bakmiyordun. Aklinda sadece got7 ve kuzenlerin vardi.O sırasada bır korna sesı duydun,duraksadın. karsına baktın veee GERİSİ KARANLIK...
Gozunu actiginda hastanedeydin. yanında got7 ve kuzenlerin vardı.
sen- ama sız sızı kacırmıslardı.
mark- sey bugun senın dogum gunun uldugu ıcın sana supriz yapıcaktık senin gelicegın yerde partı duzenlemiştik ama sana araba carptı.
sen- siz ne yaptıgınızı sanıyorsunuz nasıl korktum ya ben olseydim. (yazar sadece kendını dusunuyor ajdsdkfhjsh)
yugyeom- biz gercekten boyle olsun istememiştik.
jackson- hepsı bambam ın sucu onun fikriydı.
herkes jackson a baktı ve sonra hep beraber gulduler.
sen taburcu oldun. hiç biseyin yoktu sadece kucuk bir cizikle atlatmiştin.
bugunun boyle gecmesını ıstemedıgınız için partıyı barda kutlamaya karar verdiniz. eve gidip hazırlanmaya basladınız. Siyah etek ustunede beyaz bluz giydin.(medya) ama takılarını bulamıyodun.
butun odalara baktın. takıların jackson un odasındaydı. orda ne geziyolardı ki.
odaya girdin ama jackson banyodan çıkmıstı. heryeri ıslaktı. altında sadece havlu vardı. karın kasları cok belli oluyordu. acayip yakışıklıydı.(sdghadghj).
sen hemen arkanı döndün.
sen- seyy ben takılarımı alıcaktımda.
jackson- tamam al
sen- ama sen seysin.
jackson- bişey olmaz.
takıların dolabın ustundeydi. boyun yetişemiyordu. sonra ensende sıcak bır nefes hissettin. ve jackson takılarını almak için dolaba uzandı.
vucudu senin vucuduna deymişti. sen sanki başka bir dunyaya goç etmiştin. arkanı dondun ve seni duvar ile arasına aldı. şunları soyledı :
REKLAMLAR sgahdjsdhga şaka şaka
- sana ağşığım.
sen böyle birşey beklemiyordun. seni büyük bir tutku ile dudağından öptü. şuan mutluluk ve şaşkınlıkla karışık garip bir duygu yaşıyordun.
ANYEONGHASEYO BU BOLUM İÇİN ÇOK DUSUNDUM LUTFEN VOTE VE YORUMMM
BU ARADA MEDYADAKİ SADECE ELBİSE İÇİN GEÇERLİ KIZ İÇİN DEGİL
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GOT7 JACKSON İLE HAYAL ET! (Tamamlandı)
FanfictionBazen her istediklerin olmayabilir ama yinede HAYAL ET !