Jackson- tabikide hayir.
Senin dusuncelerin dogru cikmisti.
Jackson- birdaha onunla gorusursen...
Sen- sanane benim gorustuum kisilerden.
Jackson sana saskinca bakti. Odadan cikarak kapiyi sert bir sekilde carpti. Bu cumleyi soyledigine pisman olmustun. Birden agzindan kacmisti.
Bir sure sonra Jimin i aradin.
Sen - Jimin neden bana yalan soyledin?
Jimin- bende seninle bu konuyu konusucsktim. Yarin yanima gelirmisin?
Senin onun yanina gitmen Jackson la arani daha cok bozacakti ama olayin aslini merak ediyordun.
Sen- tamam.
Diyerek telefonu kapattin. Gece surekli Jackson la neden birgunumuzde mutlu gecmiyo diye dusunerek agladin.SABAH
Jimin in yanina gitmek icin hazirlandin. Asagi indiginde Jackson la goz goze geldiniz. Sen kafani cevirip kapidan ciktin.
Jackson- yine onum yanina gidiyor iste.
Diyerek sinirlendi.
Sen Jimin in evine vardin. Kapi acikti.
Sen- Jimin!!!
Diyerek iceri dogru seslendin. Ses gelemyince iceri girdin. Biraz ilerledikten sonra birden kapi kapandi. Arkani dondugunde Jimin agzina peceteyi dayayarak seni bayiltti.
JACKSON İN GOZUNDEN
Bir ara telefonuma bi mesaj geldi. Baktim. Bir videoydu. İzledim. (adin) yatakta baygin bir sekilde yatiyordu. Jimin de ordaydi. Jimin konustu.
-hatirliyormusun lisedeyken sevgilime yaptigin seyler onu bende senin sevgiline yapsammi diye dusundum. Neden olmasin zaten bizim eskiden oldugumuz gibi birbirinize deli gibi agsiksiniz.
Diyerek videoyu bitirdi. Ben cok sinirlendim. Ben ona ne yapmistim ki.
LİSEDE YASANANLAR
(jackson anlatiyor)Biz Jiminle cok iyi arkadastik. Jimin in herseyden cok sevdigi bir sevgilisi vardi. Aralarina hicbisey giremezdi. Birgun bir bizim siniftan bir arkadasimdan ders notlarini almak icin onun evine gidiyordum.
İcerden bagirma sesleri geldigini duydum. Kapi acikti. İceri girdim. Sesin geldigi yone dogru ilerledim. Yatak odasina girdigimde siniftan olan cocuk Jimin in sevgilisini beceriyordu. Cocuk beni fark edince kacti.
Ben ne oldugunu anlamamis mal gibi bakarken Jimin geldi. Beni oyle gorunce ben yaptim sandi. Ben aciklama yapamadan ban bir yumruk atti. Sonra sevgilisini alip gitti. Bir kac hafta sonra sevgilisi bu aciya, bu utanca dayanamayip intar etti.
Bunun icin Jimin hep beni sucluyor. (adin) a bisey yapacagini bildigim icin onun Jimin le gorusmesini istemiyordum.
----------Telefonu yere firlatip kosarak arabaya bindim.
ANYEONGHASYO BENCE BU BOLUM GUZEL OLDU KİTABİ BİTİRSEMMİ BİLEMEDİM AMA AKLİMDA YENİ BOLUM İCİN COK GUZEL SEYLER VAR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GOT7 JACKSON İLE HAYAL ET! (Tamamlandı)
FanfictionBazen her istediklerin olmayabilir ama yinede HAYAL ET !