BOLÜM 11

597 34 0
                                    

Canın çok sıkılıyordu. Odandaydın. Birazcık internette takılmaya karar verdin. İnstagram, twitter, youtube, facebook... heryer fotoğrafların ve videolarınla doluydu. Sen çok sevindin. Resmen ünlü olmuştun. O anda telefonun çaldı. Arayan Park Jinyoung idi. Açtın.

-merhaba (adın)

sen- merhaba.

Park Jinyoung- seni bütün fanlar hatta bütün gruplar çok beğendiler. Sana bir teklif sunacağım. 

sen çok heyecanlandın. Gözlerini iyice açtın. 

Park Jinyoung- JYP şirketinde bir grup kurmak için stajerliğe başlamak ister misin?

sen bu soruyla heyecandan telefonu yere düşürdün. Hemen geri toparlandın ve 

- OLUR.

dedin.

Park Jinyoung- begün boş bir zamanında seni buraya bekliyorum. İmzalaman gereken birkaç kağıt var. 

sen- tamam

dedin ve telefonu kapattın. Hemen odadan çıktın. Direk Jackson ın odasına doğru koşmaya başladın çünkü ilk aklına gelen yer orasıydı. 

Tam o sırada Jackson odadan çıktı. Sende koşarak geldin için  Jackson a çarptın ve  üstüne düştün.

 1-2 dk boyunca öyle kaldınız. Jackson tam seni öpecekti ki senin aklına sadece arkadaşız demesi geldi. Kendini kullanılmış gibi hissediyordun. Bunun için o seni öpmeden hemen üstünden kalktın. 

Jackson- ne bu acele böyle

sen- ben senin yanına geliyordumda.

Jackson- neden?

sen- JYP de stajerliğe başladığımı söyleyecektim de

Jackson sana sarıldı ama sen geri çekildin. 

- bu çok güzel bir haber. 

sende gülümsedin. Bi anda aklına dans geldi. sen dans edemiyordun ki. 

sen- aaaaa

Jackson- ne oldu ?

sen- ama ben dans edemiyorumki

Jackson- bişey olmaz ben seni çalıştırırım.

dedi ve birlikte aşağı indiniz.


ANYEONGHASEYO  KİTABI BİTİRMEME AZ KALDI. 20 BÖLÜM FALAN YAPMAYI DÜŞÜNÜYORUM. YEMİ KİTAP İÇİN ÇOK GÜZEL FİKİRLİERİM VARR.

GOT7 JACKSON İLE HAYAL ET! (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin