Sen - NEE!
O kadar cok bagirdin ki saat daha 6.04 tu ve butun uyeler odaya girdi. Sen şok (bende bim asdfjjafg) ve yine bayildin, anormal bisey degil.
Uyandigin zaman bi odada sadece sen ve Jackson vardi. Uyeler sirkete gitmis, kuzenlerinde gezmeye cikmislardi. Jackson disinda kimse yoktu evde. Korece biliyordun.
Jackson:
- Merhaba ben Got7 dan Jackson Wang belki tanimiyosundur. JYP sirketinin gruplarindan.(tanimayan ölsun yani) Nasil oldun ? Nasilsin?
Dedi fakat sen mal gibi bakiyordun.
Jackson- cevap vermiyecek misin?
Sen- ahh ozur dilerim dun gece bizi kurtarmissin tesekkurlerDedin ve hafifce gulumsedin.
Jackson- BİRSEY
Dedi ve guldu.(askdjhashha) Sende yuzunu eksittin igrenc bir espiri yapmisti.
Jackson- saka saka dedi ve ikinizde guldunuz. Cok actin karnin guruldadi. Elini karnina goturunce Jackson mutfaga gidip sana ramen getirdi.
Sen- tesekkurler.
Dedin ve yemege basladin. Ama sen yerken Jackson kopek yavrusu gibi bakiyordu (OYSS)
Sen- istersen birlikte yiyebiliriz.
Dedin Jackson tamam anlaminda basini salladi ve mutfaktan chopstik alip yemeye basladiniz. Ramen cok az kalmisti. Sen bir ucundan, Jackson bir ucundan yerken birden agziniz birbirine degdi.
Jackson senin dudagini emerken sen saskin saskin duruyordun. Sonra birden dudagini isirdi. Sende karsilik verdin. Tam salonun ortasinda opusuyordunuz. Sonra Got6 ve kuzenlerin birden eve daldilar. Sizi oyle gorunce saskin saskin bakakaldilar (medyadaki gibi)
siz ayrildiniz. Hepsi bir agizdan biz cikalim dediler. Sonra ciktilar senin uykun vardi. Uyudun Jackson ise diger kanepede oturuyordu.
Telefonuna mesaj geldi ama sen uyuyordun. Jackson da bunu forsat bilip telefonu aldi. Elini alip parmak izi kilidini acti. Sonrada fotograflarina bakti.
Anyeonghaseyo bu bolum uzun oldu umarim begenmissinizdi eger isterseniz diger uyeler hakkindada hayal et yazabilirim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GOT7 JACKSON İLE HAYAL ET! (Tamamlandı)
FanfictionBazen her istediklerin olmayabilir ama yinede HAYAL ET !