BOLUM 5

980 43 13
                                    

Banyodan ciktin. Yemek yiyecektiniz. Herkes sofraya oturdu. Yemek yerken bir anda Jackson ile goz goze geldiniz. Senin yanaklarin kizardi Jackson ise guldu.

Yugyeom- ihim ihim

Diyerek dikkatleri uzerine cekti.

-bu gun ne yapalim???

Jb- bence bugun piknige gidebiliriz nasil olsa hava cok guzel.

Bu fikir herkese guzel gelmisti.

Oglen oldu herkes hazirlanmaya basladi. Yaniniza her turlu seyi almistiniz. Top hamak en onemlisi gereginden cok fazla yemek (ac yazarr)

Hazirlanmak icin odana girdin. Altina kot pantolon ustune beyaz gomlek giydin ve kafana sapkayi ters olarak taktin.
(Medya)

Asagi indiginde herkes hazirdi. Bisey fark ettinix, butun uyeler sen ve Jackson a guluyorlardi. İkiniz ayni anda ne oldu diye sordunuz.

Bambam- sapkalariniz ayni renkte ve ayni sekilde takilmis.

İkinizde saskin bir sekilde birbirinize baktiniz.

Mark- vede sey gibi gozukuyorsunu...

Sen- ne

Mar- sevgili.

Sen utanmistin ve yine yanaklarin kizardi.

Jb- neyse daha fazla oyalanmadan gidelim.

Piknik alanina vardiniz. Daha sonra oyun oynamaya karar verdiniz. Biraz top oynadiktan sonra canin sikildi. Jackson in da cani sikilmis gibi gozukuyordu.

Sen- biraz yuruyus yapalimmi?

Jackson- olur.

Hic konusmadan 15 dk boyunca yurudunuz. Tam Jackson bisey diyecekken senin ayagina dal takildi ve yere dustun. Cok acimisti.

Jackson- iyimisin?

Sen- evet iyiyim.

Kalkmaya calistin ama bilegin incinmisti. Jackson seni kucagina aldi ve piknik alanina tasidi.

Saat gec olmaya baslayinca yurdun yolunu tuttunuz.

Yurda vardiginiz. Tam arabadan inecektin ki Jackson seni tekrar kucagina aldi.

Sen- ama ben yuruyebilirdim artik acimiyo

Jackson- olsun bisey olmaz

Bu senin cok hosuna gitmisti. Seni yatagina birakti ve odadan cikti.

Bir sure sonra sen uyumustun. Ama Jackson in hic uykusu yoktu. Televizyon izlemekten sikilmisti.

Belki uyaniksindir diye yavasca odana girdi. Senin uyudugunu gordu. Yatagin kenarina oturdu.

Yarim saat boyunca sadece sana bakti. Dusundugu tek sey ise acaba seni seviyormuydu...

Anyeonghaseyo aslinda bu bolumde pek bi olay olmadi ama gelecek bolumlerde oyle bisey oluyoki cok sasiracaksiniz...

GOT7 JACKSON İLE HAYAL ET! (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin