BOLUM 8

713 36 8
                                    

Hastanede mideni yikadilar. Daha sonra normal odaya alindin. Jackson yanina geldi.

- o adam sana bisey yapti mi?

Sen- hayir bisey yapmadi.

Jackson- neden yanimdan ayrildinki eger boyle yapmasaydin bunlar yasanmayacakti. sürekli bi olay çıkartıyorsun.

Sen- yani hepsi benim sucummu?

Jackson- tabikide.

Sen- sen yanındaki kızla ilgilenmekten beni fark edemedin. ayrıca ben kendi başımın cağresine bakabilirim beni istemiyosan soyleyebilirsin.

jackson- ben oyle demek istemedim.

sen- çıkarmısın dinlenmem gerekiyo.

jackson odadan çıktı. onun bu sozleri seni çok üzmüştü. kendini ne zannediyordu ki. 

taburcu oldun. yurda döndünüz. herkes uyumuştu. sen ağlayarak uykuya dalmıştın. jackson ın soyledikleri gerçekten cok zoruna gitmişti. 

SABAH 

elinde valizle aşağı indin. herkes sana şaşkın şaşkın bakıyordu. 

sen- artık gitmeye karar verdim. zaten burda çok fazla kaldım. sizide rahatsız ettim. herşey için teşekkürler. 

jackson ın bir anda gözleri doldu. acaba sana aşık mı olmuştu. normalde bütün kızlar onun için tek seferlikti.(jackson eve kız atıyo sdfgahdgfd) ama sen onun için farklıydın. 

herkes olayın şokunda olduğu için kimse bişey diyemiyordu. kapıya doğru ilerledin. jackson koşarak kapının önüne geçti ve gitmene izin vermedi. 

jackson- (adın) lütfen gitme.

senin gözünden bir damla yaş aktı. 

sen- jackson çekilirmisin

jackson- hayır çekilmicem. gitme . sana ihtiyacım var. beni bırakma. 

sen ağlayarak jackson a sarıldın. oda sana sarıldı. içerdeki herkes alkışladı. sizi bir film gibi izlemişlerdi. 

jackson- şimdi hemen gidip valizindekileri geri yerleştir. 

dedi. sende tamam diyip odana gittin. 

2 SAAT SONRA 

herkes sıkıntıdan patlamış bir şekilde içeride oturuyordu. 

jb- aaaa!!!

herkes ne oldu dedi.

jb- bu aksam konser varrr

hepsi unutmuştu. hemen çalışmaya başladılar. sen ve kuzenlerinde onları izlediniz.

Yeniden anyeonghaseyo kitap 128 okunma olmus cok mutlu oldum cok tesekkur ederim ∩__∩

GOT7 JACKSON İLE HAYAL ET! (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin