Bara vardınız. Bir masaya geçtiniz. Jackson senin içmene izin vermedi çünküalışkın değildin. Önceki gibi birşey olur diye korkuyordu.
Sen meyve suyu içtin. Jackson da içki. Bir süre sonra sen Jackson a lavaboya gideceğini söyledin. O da tamam dedi.
Birkaç dk sonra lavabodan çıktın. Masaya doğru ilerledin ve gördüğün şey ile şok oldun. Jackson sana açıklama yapacaktı ama sen ağlayarak barı terk ettin.
JACKSON IN GÖZÜNDEN
Ben masada (adın) ı beklerken yanıma bir kız geldi. Tam bir sürtüktü. Bana
-selam.
dedi. Ben cevap vermedim ve başka tarafa döndüm. Ama kız ısrarlı çıktı. Beni kendine çevirdi ve öpmeye başladı. Ben kendimi çekmeye çalışıyordum ama kız izin vermiyordu.
O sırada (adın) lavabodan çıktı. Bizi öyle görünce ağlamaya başladı. Onun peşinden gidecektim ama kız yine beni tuttu. Kızı ittirdim yere düştü. Hemen bardan çıkıp (adın) ı aramaya başladım.
Saat çok geç olmuştu. Onu heryerde aradım ama bulamadım. Belki yurda gitmiştir diye yurdun yolunu tuttum. Yurda vardım ama orda yoktu. Çok telaşlanmıştım. Ya başına bişey geldiyse. Çocuklar beni sakınleştirdi.
-biraz kafasını dağıtsın. bişey olmamıştır merak etme yarın gelir.
dediler. Ben onun yatağına yatarak kokusunu içime çeke çeke uyumuştum.
YAZARIN AĞZINDAN
Bardan çıktın. çok ağlıyordun. sana böyle birşeyi nasıl yapabilirdi. o sırada beyza bir ışık gordun.(ölüyon hjsdksahdg).
Araba olduğunu fark ettim ama yerimden kıpırdayamadım. Araba üzerine gelirken biri seni yolun diğer tarafına ittirdi.
ANYEONGHASEYO YORUMLARINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM <3 <3 <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GOT7 JACKSON İLE HAYAL ET! (Tamamlandı)
FanfictionBazen her istediklerin olmayabilir ama yinede HAYAL ET !