BOLUM 21 (FİNAL)

723 28 37
                                    

ONCELİKLE KİTABİ BİTİRİP BİTİRMEME KONUSUNDA COK DUSUNDUM VE BİTİRMEYE KARAR VERDİM AMA YENİ BİR HAYAL ET E BASLİCAM. İYİ OKUMALAR...

Jackson in gozunden devam

Jimin in evine geldim. İceride kimse yoktu. Daha cok sinirlendim. Masanin uzerinde bir not buldum.

- ..... nin ordaki  depoya gel.

Hemen kosarak arabaya bindim. Depoya vardim. İceri girdigimde (adin) elleri bagli bir sekilde yerde oturuyordu. Jimin geldi. Elinde silah vardi.

Jimin- ya sen ya o.

Dedi. Ben (adin) olmadan yasayamazdim. Bunun icin

- BEN.

Dedim. Jimin hic dusunmeden bana 3 kere ust uste sikti. (Adin) her sikisinda aglayarak caresizce ciglik atiyordu.

YAZARİN GOZUNDEN

Jackson yere dustu. Jimin de osirada kacmisti. Sen ellerin bagli oldugu icin hicbisey yapamiyodun. Sadece yardim edin diye bagriyordun. O sirada Got6 geldi. Jackson u oyle gorunce hepsi aglamaya basladi. Ambulansi aradilar. Ambulan geldiginde Jackson coktan olmustu. Kimsenin elinden bsey gelmezdi.

2 HAFTA SONRA

Artik yurtta ne kahkaha vardi nede kucuk bir gulumseme. Artik GOT7 yoktu. Sen artik hergun sadece agliyordun. Butun gunlerin boyle geciyordu. Butun yasananlardan kendini sorumlu tutuyordun. Jimin hapse girmisti ama kimin umrunda. Jackson geri gelmiyecekti.

AKSAM

Bugunde boyle aglayarak gecmisti. Jackson un yatagina yattin ve kokusunu cekerek uykuya daldin.

RÜYAN

Jackson la birlikte bahcede oturuyordunuz. Yaninizda biri kiz biri erkek 2 tane 4 yasinda cocuk vardi. Bunlar sizin juniorlarinizdi. Etrafinizda kosusturuyolardi. Jackson la birbiriniza sarildiniz.

Jackson- seni cok ozledim.

Sen- bende seni.

Jackson- ne zaman yanima geliceksin?

Sen- ben.....bilmiyorum.

Jackson- hadi gel lutfen sensizlige dayanamiyorum.

..........

Gozunu actin. Jackson seni cagriyordu. Onu gercekten cok ozlemistin. Saat gece 2 ydi. Disari ciktin. Hic bisey yapmadan 1 saat boyunca yurudun. Bir yere geldin. Cok yuksek bir binaydi. Binanin catisina ciktin. Asagi baktin. Bi an basin dondu. Kafani sallayarak kendine geldin ve konusmaya basladin.

- sevgilim beni cagirdin. Bak geliyorum iste. Artik birlikte olucaz. Keske sen gitmeseydin. Seninle evlenicektik. Sonra bizim juniorlarimiz olacakti. Olene kadar hic ayrilmayacaktik. Neden mutlu olmamiza izin vermediler. Ama ben simdi senin yanina gelince kimse bidaha bize karisamayacak.

Gozlerini kapattin ve kendini asagi biraktin.

BİLİYORUM MUTLU SON İSTİYODUNUZ AMA BOYLE YAZDİM BENCE GUZEL BİR BOLUM OLDU. EN AZİNDAN GENE BİRLİKTE OLUCAKSİNİZ AHSHDHSFH

BİDE YENİ KİTAP İCİN İDOL ONERİRMİSİNİZ.

GOT7 JACKSON İLE HAYAL ET! (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin