BOLUM 13

567 34 3
                                    

jackson peşinden gidecekti ama sakinleşmen gerektiğini düşünüp gitmedi. Saat gece 3 olmuştu. Jackson telaşlandı. Tam seni aramak için dışarı çıkacaktı ki telefon çaldı. 

hemşire- (adın, soyadın) ın yakını sizmisiniz.

Jackson- evet benim. bişey mi oldu?

hemşire- yolda bayılmış. şuan durumu iyi. işlemler için gelmeniz gerekiyor.

Jackson- tamam geliyorum.

diyerek telefonu kapattı. Arabaya bindi ve hastaneye doğru yol aldı.

hastaneye vardı. hemen senin hangi odada olduğunu sordu. odaya gittiğinde sen baygın bir şekilde yatıyordun. Jackson yanındaki bir koltuğa oturdu ve seni izledi. seni gerçektende çok sevdiğini fark etti. artık yüzüne söyliyecekti. bu sefer duygularından emindi. 

Jackson acıkmıştı. birşeyler almak için odadan çıkıp aşağı indi. birkaç dk sonra sen uyandın. kimse yoktu. hastanede olduğunu anlayınca aklına dun yaşananlar geldi. odaya Jackson girdi.

Jackson- aşkım uyandınmı

dedi . sen ruya goruğunu falan zannettin. yanına yaklaştı ve elini tuttu. 

Jackson- seni bu dünyada herşeyden daha çok seviyorum. sana bişey oldu diye çok korktum. 

sen Jackson a hiç konuşmadan sadece bakıyordun. ruyada olup olmadığını öğrenmek için one kendine sonra Jackson a tokat attın. sonrada sarıldın.

Jackson- neden tokat attın ki?

sen- rüyada olup olmadığımı anlamak için.

Jackson kahkaha atmaya başladı. 

sen- nee komikmi

jackson- tabikide komik.

diyip seni dudağından öptü...


SELAMM UMARIM BÖLÜMLERİ BEĞENİYOSUNUZDUR.

GOT7 JACKSON İLE HAYAL ET! (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin