BOLUM 19

525 25 2
                                    

Şaşırmıştım çünkü girdiği ev gerçekten bir kız arkadaşının eviydi. Sevindim. Bana yalan söylememişti. Ama neden bu kadar şüpheli davranmıştı ki. Bir süre sonra benim sevgilim bana yalan söylemezdi aten diyerek geri yurda döndüm. 

YAZARIN GÖZÜNDEN

Jackson ın seni takip ettiğini fark ettin ama belli etmedin. Jimin in evine gittiğini görmesini istemediğin için yakınlarda oturan bir arkadaşının evine girdin. Bir süre sonra Jackson gitti. Arkadaşının evinden ayrılıp Jimin in evine gittin. Kapıyı çalıp içeri girdin. 

Jimin- hoşgeldin.

sen- hoşbuldum.

Jimin- ee benle ne konuşucaktın?

sen- jackson. onunla daha önceden tanışıyomusunuz.?

Jimin- haa bizmi evet lisedeyken aynı sınıftaydık.

sen- neden bana daha önceden söylemedin?

Jimin- ben sadece.... gerek duymadım.

biraz sessizlik olduktan sonra Jimin devam etti.

- aramızda pekte iyi şeyler geçtiği söylenemez.

sen bu cümleyle Jimin e baktın.

jimin- benim bir sevgilim vardı. Onu herşeyden çok seviyordum. ama Jackson bizim sevgimizi kıskanıp onu öldürdü.

Sen şok oldun. Jimin ağlıyordu. 

sen- n-asıl....ö-l-dürdü?

Jimin- onu becerdi. sevgilimde bu yüke dayanamayıp intar etti.

sen çok kötü olmuştun. Ama açıkçası ona inanmamıştın Jackson asla böyle bişey yapmazdı.

AKŞAM

Eve geldiğinde Jackson oturmuş seni bekliyordu. Yanına oturdun. 

sen- Jackson şey b-en bişey... sorucam.

Jackson sana baktı.

sen- sen jimin in sevgilisini becerdin mi ?

Jackson bu soruyla sana anlamsızca baktı. İçinden bu nasıl soru diye kendine kızdın.

Jackson- sen Jimin denen o pisliklemi görştün ?

sen- Jackson soruma cevap ver.


ANYEONGHASEYO BU BÖLÜM BELKİ BİRAZCIK SAÇMA GELMİŞ OLABİLİR BUGÜN SADECE BİR BÖLÜM YAZABİLDİM EVDE YOKTUK KB <3 <3 <3


GOT7 JACKSON İLE HAYAL ET! (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin