NICOLAS P.O.VJutros sam se probudio prije pet sati, nisam baš dobro ni spavao. Loše vijesti sa svih strana, juče je jedan od mojih ljudi ranjen u uličnoj pucnjavi. Razlog tome je hotel Star koji se trudim otkupiti. Hotel propada i vlasnik je povezan sa Arnoldom. Rizik koji nisam predvidjeo mogao je nedužnog čovjeka koštati života.
Drugi razlog je djevojka i to ona koju iščekujem ovo jutro na recepciji. Sama pomisao na nju tjera mi osmijeh na lice, a toplotu kroz tijelo. Ali nikako da odgonetnem šta je to što je izdvaja i čini drugačijom od drugih. Ljepota koja je krasi nije samo fizička, nego ono tajanstveno u njoj je čini neodoljivom.
Do njenog dolaska ima jos više od sata, zato uzimam peškir i vodu pa se uputim u teretnu. Kad sam renovirao hotele trudio sam se da gosti imaju sve što im treba na jednom mjestu i uspjeo sam u tome. Teretna je sastavni deo paketa.
Prvi poziv jutros je Benu. On mi nije samo dobar prijatelj, nego i tjelohranitelj. Jedan od najboljih.
,,Nick. Jutro" Budan je i koliko mi se čini zauzet.
,, Jesam li te prekinuo u nečemu" pitam ga, a po svemu sudeći jesam.
,,U tretani sam za petnaest minuta, samo da se obučem" odmahnuo sam glavom i ušao u lift. Spustio sam se u prizemlje i uputio se prema zatvorenim bazenima i ušao na velika staklena vrata. Prostor je prazan i odmah sam stao na traku za trčanje. Naprezanje mišića mi je tako dobrodošlo.
Nedugo zatim u teretnu je ušao Ben i stao na traku pored mene.
,,Burna noć " pogledam ga, a on napravi ozbiljnu facu.
,,Ne bi ni tebi bilo loše da imaš po neku. Jaja će da ti poplave od nedostatka seksa" u zadnje vrijeme sam previše zauzet i Ben je u pravu. Ali ja imam nešto što želim i zato neću da se bavim kurvama sa strane.
,,Ben, ne brini ti za mene. Imam nesto u planu i za sad ti o tome ne mogu reći ništa" ubrzavam traku i brišem znoj sa čela.
,,Ne brinem ja za tebe, nego za Hellen. Znam da si zagrijan za nju" znam da zna ali o njoj nisam spreman da pričam.
,,Ona je moja briga" kažem mu i smanjujem tempo na traci. Iskreno jedva čekam da je skinem.
,,Kako je prošao sastanak juče" i on silazi s trake i uzima vodu. Otpija iz boce i čeka da mu odgovorim na pitanje.
,,Zaposlio sam je. Počinje danas" ne pričam mu ništa više, međutim pametan je i ne pita.
,,S obzirom kako izgledaš kad pričaš o njoj,vjeruj mi da ti želim sreću, jer će ti trebati " njegov govor prekide telefon i on nastavi da priča s nekim s drugim.
Njega sam ostavio da razgovara, a ja sam se uputio nazad u apartman. Majica mi je mokra od znoja i hitno trebam tuš. Međutim, pogled mi staje na recepciji, vidim Hellen kako stoji i priča s mojom bratom. Stajao je blizu nje nesto joj govoreći, a ona je pažljivo slušala.
Tako je lijepa, izgleda tako prirodno i nestvarno. Kosa joj pada na ramena preko glatkog materijala njene uniforme za posao. Ona zrači privlačnošću, ali kako mi se čini nije svjesna toga.
,,Dobro jutro, Hellen. I tebi Mark " njemu govorim, ali u nju gledam.
,,Dobro jutro, gospodine Bennett " potom dođe druga recepcionarka i odvede je od nas, a nas dvojica ostajemo sami.
,,Nisam znao da poznaješ Hellen. Jos manje da radi ovdje" gledam u njega zbunjeno i krenem prema liftu s njim.
,,Juče je došla na razgovor za posao. Od kud je ti znaš" pitam ga i tad vidim kako mu se lice mjenja. Od iznenađenog do opuštenog, slobodno smijem reći zaljubljenog. Jebote, ne može biti!!!
YOU ARE READING
Oči boje meda ( Uređujem)
RomanceHellen je navikla da je život ne mazi. Ona pored svega odgaja i svog maloljetnog brata, završava studije i bori se da njenom bratu ništa ne fali. Zapošljava se kao recepcionarke u hotelu gdje sreće muškarca koji joj život okrene u potpuno sup...