HELLEN P.O.VMeryl je oduševljena idejom o odlasku s Markom na tu utrku večeras, dok sam ja po malo rezervisana po pitanju svega toga. Izlazak u klub mi je mnogo primamljivija ideja nego ovo, ali neću da kvarim veče nikome pa tako ni njima dvoma. Vani nema snijega iako je svega dvadesetak dana do nove godine. Zato mi je teško da zamislim divlju vožnju motorima po ovakvom vremenu.
Adam će večeras ostati sam kod kuće, ali se ja neću dugo zadržavati. Planiram se vratiti do ponoći, sat manje vise. Toliko može sam. Jos samo da Meryl dođe i spremimo se pa možemo krenuti.
Pogledam kroz prozor prema cesti i vidim Meryl kako se muči na visokim potpeticama, prizor je pomalo smiješan ali ne bi voljela da se polomi pred mojim vratima. Izađem ispred da je dočekam.
,,Mogla si se bar obući do sada. Ako sam te planirala nasminkati ne mogu te i presvlačiti. Kad stiže Mark" ulazi u hodnik i skida kaput. Ona je kratkoj zelenoj haljini i čizmama do koljena. Večeras je posebno sređena, a znam i zašto. Mark joj se već duže vrijeme dopada.
,,Ja sam obučena za nekoliko minuta, ne diži frku oko toga" znam da ce da pokusa da na mene navuče nesto slično sto i ona ima na sebi, ali nisam ja taj tip. Volim da mi je udobno i da se mogu kretati kako želim. I ne volim biti u centru pažnje.
,,Ja ću da pravim društvo Adamu, a ti požuri, ne bi da stignemo poslednje i da propustim glavnu akciju ili mogućeg frajera" kako da ne. Nasmijem se na ovu njenu izjavu i uputim se u svoju sobu.
Izvučem hlače i majicu i presvlačim se, još tražim svoje ravne čizme. Volim da mi je udobno. Kosu pokupim u visoki rep,a za se nju će se pobrinuti Meryl, ona je stručnjak za to.
Nju nalazim u kuhinji s Adamom, kako nesto pričaju. Tihi su kao da ne žele da ih čujem. Adam je svakim danom sve razumiji i sve zreliji tinejdžer,ponosna sam na njega. Kad su primjetili da sam ušla oboje su me pogledali.
,,Šteta što je tvoj brat deset godina mlađi od mene. Bio bi savršen dečko " našali se ona,a i Adam se nasmijao je na to.
Život nam nije bio lak, mnogo nam je uzeo oboma, ali ponosna sam na njega.
,,Nisi moj tip volim te kao i Hellen, kao sestru. Zato sam ti i rekao ono maloprije" namigne joj i uzme šoljice od čaja i spusti ih u sudoper.
Njih dvoje i njihove tajne.,,Hajde da me nasminkas" prekidam njihov razgovor i sjedam na stolicu. Meryl se odmah baci na posao.
Dvadesetak minuta kasnije pogledam se u ogledalo i skoro sama sebe ne prepoznajem. Istina da mi ovo lijepo stoji samo ne volim mnogo šminke na sebi.
,,Jos samo kad bi obukla nesto drugo " počela bi prije ili kasnije.
,,Vani je hladno, ne tjeraj me da sad oblačim nesto drugo Mark samo sto ne je stigao" potom čujem Adama koji nas zove.
,,Seko traži te neko" ulazi u sobu kod nas.
,,Znaš li ti pitaš za ime" kažem mu i odmah izlazim.
,,Kaže da se zove Mark. I ima crnog Ferrarija, voleo bi da se provoze malo u njemu" pogledala sam u svog brata kako mašta o vožnji i nesto mi se stiglo u grudima. Da sam bar mogućnosti da mu pružim život kakav želi...
,,Adame, jednog dana imaćeš i sve to i mnogo vise " poljubim ga u čelo i izađem iz kuće.
Mark stoji pored automobila i prva mu prilazi Meryl. Poljubi ga u obraz, sva sretna skakuće oko njega i divi se automobilu.,,Zdravo, Mark" pružam ruku ali on me uhvati za ramena i privuče sebi, potom me poljubi u obraz. Zadržao me tako nekoliko sekundi, a potom i pustio. Nisam mu ništa rekla,a on je vec otvorio vrata i čeka da se Meryl smjesti.
ESTÁS LEYENDO
Oči boje meda ( Uređujem)
RomanceHellen je navikla da je život ne mazi. Ona pored svega odgaja i svog maloljetnog brata, završava studije i bori se da njenom bratu ništa ne fali. Zapošljava se kao recepcionarke u hotelu gdje sreće muškarca koji joj život okrene u potpuno sup...