Survivor

3.9K 375 74
                                    

(Zawgyi)

"ဘာျဖစ္တာလဲ မီးပ်က္သြားတာလား...??"

ရုတ္ရုတ္သဲသဲျဖစ္ကုန္ၿပီး အေမွာင္ထဲစမ္းတဝါးဝါးနဲ႔ ဓာတ္မီးလိုက္ရွာေနတုန္းမွာပင္ မီးကဖ်တ္ခနဲျပန္လင္းလာေတာ့ အားလံုးသက္ျပင္းကိုယ္စီ ခ်မိၾကတယ္...

"ၾကည့္ရတာမီးႀကိဳးေတြ လြတ္ေနတာေနမွာပါ အိမ္ႀကီးကဒီေလာက္ ေဟာင္းႏြမ္းေနၿပီကိုး"

Jimmy က ေတြးေတြးဆဆေျပာေတာ့ က်န္တဲ့သူေတြလဲ ေခါင္းတညိတ္ညိတ္လုပ္ေနမိၾကတယ္... ၿပီးေတာ့မွ ေၾကာင္ေၾကာင္ႀကီးျဖစ္ေနတဲ့ Yuan Yuan ကို သတိထားမိသြားၾကျပန္တယ္...

"Yuan ဘာျဖစ္ေနတာလဲ...??"

Jimmy က သူမပခံုးကိုဆုပ္ကိုင္ကာေမးေတာ့မွ သူမလဲျပန္သတိ၀င္သြားပံုရတယ္...

"ဟင္... ဘာမွမျဖစ္ပါဘူး"

ခဏေနေတာ့သူတို႔အားလံုးလဲ စာအုပ္ကိုယ္စီဖတ္ကာ ၿငိမ္သက္သြားၾကျပန္တယ္... Yuan Yuan ကေတာ့ စာဆက္မဖတ္ေတာ့ပဲ သူမဝါသနာပါတဲ့ ပံုဆြဲတဲ့အလုပ္ကိုလုပ္ေနတယ္..

"Yuchun ၾကည့္ရတာ ငါတို႔လမ္းမွားလာတာလားမသိဘူး"

Jaejoong လွမ္းေမးလိုက္ေတာ့မွ Yuchun က သက္ျပင္းခ်ၿပီး ေခါင္းညိတ္ျပတယ္... သူလဲတခါမွမေရာက္ဖူးတဲ့ ပတ္၀န္းက်င္ေၾကာင့္ လမ္းမွားေနၿပီဆိုတာ ထင္ေတာ့ထင္မိသားပဲ...

"ငါလဲထင္တယ္ ညေမွာင္လာလို႔သာ နားစရာေနရာရွိလိုရွိျငား ဆက္သြားေနလိုက္တာ ျပန္လွည့္ဖို႔ကအခ်ိန္မမွီဘူးေလ Sorry ပါကြာ မနက္က်မွငါတျခားလမ္း လိုက္ရွာပါ့မယ္"

"ကိစၥမရွိပါဘူး အေတြ႕အၾကံဳအသစ္ရတာေပါ့"

Jaejoong က သူငယ္ခ်င္းျဖစ္သူ စိတ္မေကာင္းျဖစ္မွာစိုးလို႔ ခပ္ေပါ့ေပါ့သာေျပာလိုက္ၿပီး သူဖတ္လက္စစာအုပ္ကို ဆက္ဖတ္ေနလိုက္တယ္... အမွန္တကယ္ေတာ့ ဒီအိမ္ႀကီးထဲကို စ၀င္လာကတည္းက Jaejoong စိတ္ထဲစႏိုးစေနာင့္ျဖစ္ေနတာ... ဘာမွေတာ့မျဖစ္ေလာက္ပါဘူး... သူတို႔ကလူအင္အားေတာင့္တာပဲကို..

"Yuan အဲဒါဘာပံုႀကီးလဲ...??"

Jimmy ရဲ႕အသံေၾကာင့္ သူတို႔အားလံုးရဲ႕အာရံုက Yuan Yuan ဆီ ျပန္ေရာက္သြားတယ္... Yuan Yuan ဆြဲေနတဲ့ပံုက ေၾကာက္မက္ဖြယ္ရာ သရဲမ်က္ႏွာႀကီးတခု.. ၿပီးေတာ့သူမ မ်က္လံုးေတြကေၾကာင္ေတာင္ေတာင္နဲ႔ အသက္မဲ့ေနသလို ျဖစ္ေနေသာ္ျငား သူမလက္ေတြကျမန္ဆန္စြာနဲ႔ အရုပ္ေတြကိုေရးျခစ္ေနတာ...

Under My Skin {Completed}Where stories live. Discover now