No More Friend

2.5K 290 33
                                    

(Zawgyi)

"လူတေယာက္ထပ္ေသျပန္ၿပီတဲ့ မေန႔ညက NightClub နားမွာ"

"ဒီပံုစံအတိုင္းဆိုငါတို႔အလွည့္ေရာ ဘယ္ေတာ့လဲဆိုၿပီး ေစာင့္ေနရမယ့္ပံုပဲ.. ေၾကာက္စရာေကာင္းလိုက္တာ ဒီၿမိဳ႕မွာေတာင္မေနခ်င္ေတာ့ဘူး"

ေက်ာင္းသားေတြတေယာက္တေပါက္ ေျပာေနၾကတဲ့အေၾကာင္းအရာေတြကို Yunho ျပန္စဥ္းစားေနလိုက္တယ္... ဒီထူးဆန္းတဲ့လူေသမႈေတြက လူေတြအားလံုးကိုေျခာက္လွန္႔ေနၿပီ... ေျပာရရင္ Yunho ကိုယ္တိုင္ေတာင္ အတန္ငယ္လန္႔လာေလၿပီ...

လူေသမႈတိုင္းလိုိလိုက ညဘက္မွာခ်ည္းပဲဆိုေတာ့ ခုဆိုရင္ည8နာရီဆိုတာနဲ႔ လမ္းေပၚမွာလူမရွိေတာ့... မျဖစ္မေနသြားရမယ့္လူေတြသာ ေၾကာက္ေၾကာက္လန္႔လန္႔နဲ႔ သြားလာေနရတယ္... တကယ့္ကိုက်ီးလန္႔စာစားျဖစ္ေနေလၿပီ...

ရဲေတြကလဲဘာမွလုပ္မေပးႏိုင္... ေအာက္လမ္းဆရာအခ်ိဳ႕ကေတာ့ ထိုအရာသည္ေသြးရိုးသားရိုးမဟုတ္ပဲ တေစၦသရဲတို႔ရဲ႕လက္ခ်က္လို႔ အတပ္ေျပာဆိုေနၾကတယ္... လူတခ်ိဳ႕ကေတာ့ ထိုစကားကိုယံုၾကည္ေနၾကေလၿပီ...

"ဟာာ သူတုိ႔ႏွစ္ေယာက္က ႀကိဳက္သြားၾကၿပီလား...?? ျမန္လိုက္တာ"

"Changmin စတိုင္ေျပာင္းသြားကတည္းက Jaejoong လုပ္ေပးလို႔ဆိုတာသိသင့္တာ"

ေက်ာင္းသားေတြရဲ႕စကားက Yunho နားထဲ ဝင္တခ်က္မဝင္တခ်က္... စာသင္ခန္းထဲကို လက္တြဲၿပီးဝင္လာတဲ့ Jaejoong နဲ႔ Changmin ကိုသာ ေၾကာင္ၾကည့္ေနမိတယ္... သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ကလဲ ဘယ္သူ႔ကိုမွဂရုမစိုက္.. ေနာက္ဆံုးသူတို႔ရဲ႕သူငယ္ခ်င္းျဖစ္တဲ့ Yunho ကိုေတာင္မွ ႏႈတ္ဆက္ေဖာ္မရေပ...

"မင္းတုိ႔တြဲေနၿပီေပါ့ ဟုတ္လား...??"

မေနႏိုင္တဲ့ Yunho ကပဲ ေမးလိုက္ေတာ့ Changmin ဆီက ခပ္စူးစူးအၾကည့္တခ်က္ကို ရလိုက္ေလတယ္... မ်က္ဝန္းအျပာေရာင္ေလးေတြနဲ႔ Changmin က အရမ္းကိုလိုက္ဖက္ ၾကည့္ေကာင္းလြန္းလွတယ္...

"မျမင္ဘူးလား ေမးေနစရာလိုိလုိ႔လား...??"

Changmin ႏႈတ္က တခါမွအခုလို ရင့္သီးတဲ့စကားမ်ိဳး မေျပာခဲ့ဖူးပါ... အခုေတာ့... Yunho တကယ္ကိုမယံုၾကည္ႏိုင္... သူစိတ္ဆိုးခ်င္ေယာင္ေဆာင္ခဲ့မိတဲ့အတြက္ Changmin သူ႔ကိုမုန္းသြားခဲ့ၿပီလား...?? သူနဲ႔ကိုယ္က ကေလးဘဝတည္းက ေပါင္းလာၾကတဲ့သူငယ္ခ်င္းေတြပဲကို... အဲ့ေလာက္ထိမျဖစ္သင့္ပါဘူး...

Under My Skin {Completed}Where stories live. Discover now