Who can accept me...??

2.4K 282 62
                                    

(Zawgyi)

"ဒါဘယ္ကျပန္လာတာလဲ Jaejoong..?? မေန႔ကလကြယ္ညမဟုတ္ေသးဘူးေလ"

အခန္းထဲဝင္လာတာနဲ႔လွမ္းေမးတဲ့  Changmin... အသံသာၾကားရၿပီး အခန္းထဲမွာလူကိုမျမင္ေတာ့ Jaejoong ေဘးဘီဝဲယာၾကည့္ေနတုန္းမွာပင္ Changmin က မ်က္ႏွာက်က္ေပၚကေန ခုန္ခ်လာတယ္... နံရံနဲ႔မ်က္ႏွာက်က္မွာ တြဲခိုေနတဲ့ ႏြယ္ေတြကေတာ့ သူ႔ကိုယ္ထဲျပန္ဝင္သြားေလၿပီ...

"မင္းကကိုယ္ထဲကႏြယ္ေတြကိုေတာင္ ထုတ္တတ္ေနၿပီကိုး"

Jaejoong တအံ့တဩနဲ႔ ခ်ီးက်ဴးလိုက္ေလတယ္... Changmin ကေတာ့ သူေျပာတာကိုဂရုမစိုက္ပဲ အေရွ႔သို႔တလွမ္းခ်င္းတိုးလာတယ္... မ်က္ႏွာကေတာ့ပကတိ တည္ၿငိမ္လြန္းလွတယ္... အေပၚပိုင္းဗလာက်င္း ျဖစ္တဲ့အတြက္ သူ႔ရဲ႕က်စ္လစ္လြန္းတဲ့ ႂကြက္သားေတြက ဆြဲမက္ဖြယ္ေကာင္းစြာ ထင္းေနျပန္တယ္...

"ေျပာစမ္းပါဦး Jaejoong ရယ္ ငါမင္းကိုတညလံုးစိတ္ပူေနရတာကို ရက္မွားၿပီးထြက္သြားတာေတာ့ မဟုတ္ဘူးမလား...??"

"ရက္မွားစရာလား လကြယ္ညက ငါ့ရဲ႕အေရးအႀကီးဆံုးကို ဒီတိုင္းကိစၥေလးေတြရွိလို႔"

Jaejoong သူ႔နားကပ္လာတဲ့ Changmin ရဲ႕ဝမ္းဗိုက္ကႂကြက္သားေတြကို လက္နဲ႔အသာတို႔ထိရင္း အေျဖျပန္ေပးလိုက္တယ္... လူခ်င္းနီးကပ္ေနေပမယ့္ အမွားလုပ္ထားတဲ့ Jaejoong က Changmin ရဲ႕မ်က္ႏွာကို ေမာ့မၾကည့္ရဲေပ... ဒါေပမယ့္ Changmin က သူ႔ခါးကိုသိုင္းဖက္လိုက္ၿပီး မ်က္ႏွာကိုေမာ့ယူလိုက္ကာ ႏႈတ္ခမ္းေတြကို အပိုင္သိမ္းလိုက္တယ္....

Jaejoong လဲ အလိုက္သင့္ပဲျပန္တုန္႔ျပန္ရင္း သူ႔လက္ေခ်ာင္းေတြက Changmin ရဲ႕ရင္ဘက္ေပၚမွာ ေျပးလႊားေနလိုက္တယ္... ရုတ္တရတ္ဆိုသလို အနမ္းေတြကိုရပ္တန္႔လိုက္ကာ သူ႔ကိုပါတြန္းထုတ္လိုက္တဲ့ Changmin ေၾကာင့္ Jaejoong အံ့ဩသြားရျပန္တယ္...

"မင္းဒီမနက္တေယာက္ေယာက္နဲ႔နမ္းခဲ့တယ္"

Jaejoong အံ့ဩစြာနဲ႔ Changmin ကို ၾကည့္လိုက္တယ္... သူဘာလို႔ဒီေလာက္ေတာင္ ေတာ္ေနရတာလဲ... ဟုတ္ပါတယ္ ဒီမနက္သူမျပန္ခင္မွာ Yunho နဲ႔ နမ္းခဲ့ၾကေသးတယ္... ဒါကိုအခု Changmin သိရွိသြားခဲ့ၿပီလား...??

Under My Skin {Completed}Where stories live. Discover now