No other Choices

2K 242 27
                                    

(Zawgyi)

Yunho TV ကလာတဲ့ သတင္းေတြကိုၾကည့္ၿပီး သက္ျပင္းခ်မိတယ္... ၿမိဳ႕ေလးတၿမိဳ႕မွာ မိသားစုအကုန္ တေယာက္မက်န္ အသတ္ခံရတဲ့သတင္း.... ေသဆံုးပံုကလဲ သမ႐ိုးက်မဟုတ္ေတာ့ ရဲေတြအထူးတလည္ စံုစမ္းေနၾကတဲ့အေၾကာင္းေတြ...

Yunho သိေနပါတယ္... ဒါဘယ္သူ႕လက္ခ်က္လဲဆိုတာကို... ဒီၾကားထဲမွာလဲ ႀကိဳၾကားႀကိဳၾကားဆိုသလို လူေတြေသေနၾကတာေတြက သူတို႔ကိုရီးယားတႏိုင္ငံလံုးကို ကပ္ဆိုးက်သလို တုန္လႈပ္ေျခာက္ျခားမႈေတြ ျဖစ္ေစတယ္ေလ...

ဆက္ၾကည့္ဖို႔အတြက္ အင္အားမရိွေတာ့တာေၾကာင့္ Yunho လဲ TV ကို ပိတ္ပစ္လိုက္တယ္... စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္နဲ႔ ဆံပင္ေတြကို လက္နဲ႔ထိုးဖြကာ ထိုင္ေနတုန္းမွာပင္ သူ႕ပခံုးကိုလာကိုင္တဲ့ လက္တဖက္ကို သတိျပဳလိုက္မိတယ္....

"Appa...??"

Junsu က Yunho ရဲ႕စိတ္ကိုနားလည္စြာနဲ႔ ပခံုးတဖက္ကို ခပ္ဖြဖြဖက္ကာ အားေပးလိုက္တယ္... ခုခ်္ိန္မွာ Yunho အတြက္ အရမ္းကိုခက္ခဲၿပီး ဘာဆက္လုပ္ရမွန္းမသိ ျဖစ္ေနမွာပဲေလ...

"Appa ကြၽန္ေတာ္ Jae ကိုဒီတိုင္း ထားလိုက္ရေတာ့မွာလား...?? သူဒီလိုေတြလုပ္ေနတာ သိသိရက္ႀကီးနဲ႔ေလ"

Junsu အေနနဲ႔လဲ အႀကံေပးဖို႔ခက္ခဲပါတယ္... သူလဲ Jaejoong ကို သံေယာဇဥ္ရိွသူပဲေလ... တခ်ိန္တုန္းက သူတို႔၂ေယာက္ဟာ အရမ္းကိုခ်စ္ၾကတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြပဲမဟုတ္လား...

"Appa လဲ မေျပာတတ္ဘူး... ဒါေပမယ့္လဲ သူ႕ကိုတကယ္ခ်စ္ရင္ သူေကာင္းဖို႔အတြက္ လုပ္ေပးသင့္တယ္မလား... ဒီတိုင္းႀကီးဆို လူေတြလဲေသ သူလဲအေျခအေနပိုဆိုးလာမွာ"

အဲဒါကို Yunho လဲ လက္ခံပါတယ္... သူကခ်စ္လြန္းလို႔ ကိုယ္တိုင္မသတ္ရက္ေပမယ့္ အေျခအေနပိုဆိုးလာၿပီေလ...

"ဘာလို႔မ်ားတျခားေရြးခ်ယ္စရာလမ္း မရိွရတာလဲ?? ကြၽန္ေတာ္တို႔က်မွ ဘာလို႔ဒီလိုအျဖစ္ဆိုးနဲ႔ ႀကံဳရတာလဲ??"

Junsu က စိတ္ေပ်ာ့သူမို႔ Yunho ပခံုးထက္မွာမီွကာ မ်က္ရည္က်မိတယ္... Yunho အႀကိမ္ႀကိမ္အဖန္ဖန္ ျပန္လည္သံုးသပ္ၿပီး ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်လိုက္ေတာ့တယ္...

Under My Skin {Completed}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora