Devil Hunters

2.3K 264 38
                                    

(Zawgyi)

မနက္အာရံုတက္ကာစ ေနေရာင္ေတာင္မလင္းေသးတဲ့အခ်ိန္ တိတ္ဆိတ္ေနဆဲၿမိဳ႕ေလးထဲသို႔လူတစု ဝင္လာတယ္... သူတို႔အဖြဲ႕ကစုစုေပါင္း5ေယာက္...

အလယ္ကေန ဝတ္ရံုရွည္ႀကီးျခံဳကာ မာန္အျပည့္နဲ႔ေလၽွာက္လာသူက အဖြဲ႕ေခါင္းေဆာင္ျဖစ္တဲ့ Kimura... သူ႔ညာဘက္မွာရွိတဲ့2ေယာက္ထဲက အရပ္ရွည္ရွည္ပိန္ပိန္ပါးပါးနဲ႔လူက Joe... အသားညိဳညိဳေထာင္ေထာင္ေမာင္းေမာင္းနဲ႔ လူက Zine... ဘယ္ဘက္မွာရွိတဲ့2ေယာက္ထဲက ခပ္ေခ်ာေခ်ာေကာင္ေလးကေတာ့ Von... သူ႔ေဘးက ခ်စ္စဖြယ္ေကာင္မေလးက Nina... အမွန္ေတာ့ သူတို႔5ေယာက္က Devil Hunter ေတြပါ...

အရင္ကစည္ကားတဲ့ၿမိဳ႕ေလးအခုေတာ့ မနက္လင္းတာေတာင္ လူေတြအိမ္ျပင္မထြက္ရဲၾကေတာ့ပါဘူး... မိစၧာကအခ်ိန္မေရြး ေရာက္လာႏိုင္ေတာ့ အေဖာ္အေပါင္းရွိမွသာ အိမ္ျပင္ထြက္ရဲတဲ့အျဖစ္သို႔ ေရာက္ရွိေနေလၿပီ... သူတို႔5ေယာက္ရဲ႕ ေျခလွမ္းေတြက အိမ္တအိမ္ေရွ႔မွာ ရပ္တန္႔သြားၾကေလတယ္...

"လိပ္စာအရေတာ့ဒီအိမ္ပဲ ေခါင္းေဆာင္ႀကီး"

Von က သူ႔အိတ္ထဲကစာရြက္ကို ေသခ်ာေအာင္ျပန္ထုတ္ႀကည့္ၿပီး အတည္ျပဳလိုက္တယ္... Kimura လဲ မဲ့ျပံဳးတခ်က္ျပံဳးကာ Zine ဘက္ကို ေမးဆတ္ျပလိုက္တယ္... Zine လဲ ေခါင္းတခ်တ္ညိတ္ၿပီး ျခံထဲကိုေက်ာ္ဝင္လိုက္ေလတယ္... ၿပီးေတာ့မွအိမ္တံခါးကို တဒုန္းဒုန္းထုလိုက္တယ္.... ေခါင္းေဆာင္နဲ႔က်န္အဖြဲ႕သားေတြကေတာ့ ျခံအျပင္ဘက္မွာ ေအးေဆးေစာင့္ေနၾကေလတယ္...

"ဝုတ္ ဝုတ္ ေဝါင္း....!!!"

ရုတ္တရတ္အစြယ္တေဖြးေဖြးနဲ႔ မာန္ဖီေနတဲ့ ေခြးႀကီးႏွစ္ေကာင္ ေရာက္လာေပမယ့္ Zine က မမႈပါဘူး... ေခြးေတြကိုေအးေဆးပင္ ကိုင္ေပါက္ပစ္လိုက္ႏိူင္တယ္... ေခါင္းေဆာင္ကလဲ Zine ကိုယံုၾကည္စြာနဲ႔ အိမ္ထဲကိုလွည့္ေတာင္မၾကည့္...

"ဘယ္သူေတြလဲ ဘာကိစၥလဲ...??"

ေလးေထာင့္စပ္စပ္ခပ္ေသးေသး ေခ်ာင္းၾကည့္ေပါက္ေလးကေန လူတေယာက္ရဲ႕အသံထြက္လာၿပီး အျပင္ကိုလွမ္းၾကည့္ကာေမးတယ္.. Zine က ေနာက္ဆံုးပိတ္လက္သီးတခ်က္နဲ႔ ေခြးႀကီးရဲ႕ေမးရိုးကိုပင့္ထိုးလိုက္ၿပီးမွ...

Under My Skin {Completed}Where stories live. Discover now