(Zawgyi)
"Omo သူကဘယ္သူလဲ ေက်ာင္းသားသစ္လား..?? ေခ်ာလိုက္တာေနာ္"
"Arni အဲဒါ တန္းခြဲ A က Shim Changmin ပါ... သူလံုး၀ေျပာင္းလဲသြားတာပဲ"
"သူ႔ကိုအျမဲခပ္ကုတ္ကုတ္ေနတတ္တဲ့ စာၾကမ္းပိုးမွတ္ေနတာ အခုလိုက်ေတာ့လဲ တကယ့္ကို Cool ပဲ အရမ္းမိုက္တယ္"
တေယာက္တေပါက္ေျပာဆိုေနၾကတဲ့စကားေတြကို Changmin စိတ္မ၀င္စားေပ... သူ႔ဘာသာေရွ႕တူရွဳကိုၾကည့္ကာ လမ္းေလၽွာက္လာေလတယ္.... သူလာရာလမ္းတေလၽွာက္မွာေတာ့ လူတိုင္းကသူ႔ကို ဝိုင္းေငးေမာေနၾကတယ္...
ဆူညံေနတဲ့စာသင္ခန္းက ရုတ္တရတ္တိတ္ဆိတ္သြားတာေၾကာင့္ Yunho ဆရာ၀င္လာၿပီအထင္နဲ႔ ဖ်တ္ခနဲေမာ့ၾကည့္လိုက္တယ္... သို႔ေသာ္အတန္းထိပ္မွာရပ္ေနတဲ့သူကိုျမင္ေတာ့ စိတ္ထဲဇေဝဇဝါျဖစ္သြားရတယ္....
Changmin လား...?? သူရုတ္တရတ္ဒီဇိုင္းခ်ိန္းလိုက္တာပဲ... နဖူးေပၚဝဲက်ေနတဲ့ဆံပင္ေတြကို အေျပာင္လွန္တင္ထားတယ္... နဂိုတပ္ေနက်မ်က္မွန္ကိုလဲမတပ္ေတာ့ေပ... မ်က္မွန္မပါရင္ ဘာမွမျမင္ရတဲ့သူက ၾကည့္ရတာ မ်က္ကပ္မွန္ေျပာင္းတပ္ခဲ့တယ္ထင္တယ္... သူ႔မ်က္၀န္းေတြကအျပာေရာင္သို႔ ေျပာင္းလဲေနတယ္...
Yunho ၾကည့္ေနတုန္းမွာပင္ သူကအတန္းထဲသို႔ တလွမ္းခ်င္း၀င္လာခဲ့တယ္... အရင္ကပ်ာတီးပ်ာယာ လမ္းေလၽွာက္တတ္တဲ့အက်င့္ကေန အခုက်ေတာ့ဟန္ပါပါနဲ႔ တလွမ္းခ်င္းေလၽွာက္လာေနတယ္... မ်က္ႏွာကလဲ ေအးစက္စြာနဲ႔အရယ္အျပံဳးမရွိေတာ့ေပ... ပံုမွန္ဆိုသူအတန္းထဲ၀င္လာရင္ လူတိုင္းကိုႏႈတ္ဆက္ေနက်ပါ...
"Changmin ဘယ္လိုျဖစ္ၿပီးခုလိုေျပာင္းလဲသြားတာလဲ...?? မင္းနဲ႔တကယ္လိုက္တယ္ အရင္ကထက္ပိုေခ်ာလာတယ္"
အတန္းထဲကသူငယ္ခ်င္းတေယာက္က စတင္ကာသူ႔ကိုႏႈတ္ဆက္ေပမယ့္ သူကခပ္တည္တည္ပင္... သူ႔ကိုေျပာေနတာမဟုတ္တဲ့အတိုင္းပါပဲ... အဖက္လုပ္ျခင္းမခံရေတာ့ ထိုသူငယ္ခ်င္းလဲ ရွက္အမ္းအမ္းနဲ႔ပဲ သူ႔ေနရာသူသြားျပန္ထိုင္လိုက္တယ္...
Yunho လဲ ဘယ္လိုမွေတြးမရ... မေန႔ကေတာင္ သူဒီလိုပံုစံမဟုတ္ဘူးေလ... Jaejoong က စာၾကည့္တိုက္လိုက္ခဲ့ဖို႔ေခၚသြားရာကေန Changmin ေနသိပ္မေကာင္းလို႔ ျပန္ႏွင့္တယ္ဆိုၿပီး Jaejoong တေယာက္တည္းသာ အတန္းျပန္လာတက္ခဲ့တယ္.... ေနမေကာင္းတာကေန ခုလိုႀကီးေျပာင္းလဲသြားတာကေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေလးထူးဆန္းတယ္... သူ႔ဘက္ကေမးရေအာင္လဲ ၂ေယာက္သားကမေခၚၾကေသးဘူးေလ...